Hoi meiden
Maandag kregen we heel verdrietig bericht dat de twee andere embryo’s op dag 4 zijn bleven steken en toen uit elkaar zijn gevallen.
Dat betekent dat de blasto in mijn buik onze enige kans is van ivf/icsi 1.
Ik ben maandag erg verdrietig geweest, terwijl we zaterdag en zondag zo in de wolken waren.
Nu branden we kaarsjes en hopen we op een groot wonder.
Ik ben de afgelopen week wel heel slecht in orde geweest. Heb heel erg veel last van alle medicatie. Heb maar halve dagen gewerkt en ben ontzettend misselijk geweest. Donderdagmorgen ging ik bijna van mn stokje.
De arts vertelde dat ik matig mocht inspannen.
Mijn vriend was gisteravond weg en in plaats van met mijn tennisteam competitie te spelen, zat ik op de bank met onze hond naast me naar free willy te kijken en lekker te huilen als een klein kind.
Pfff door al die bijwerkingen werd ik zo gek in mn hoofd dat ik dus heb getest vanmorgen.
Maar ik slik dus duphaston en ik heb nog 3 keer 8 “klikjes” ovitrelle moeten spuiten.
Toen ik de arts vroeg of dinsdag (as) testen kan met die 3 keer ovitrelle, zei hij dat dat zeker kan, want het is maar minimaal.
Ik heb vanmorgen dus getest en hij was licht positief, maar nu ben ik bang dat ik te vroeg heb getest en die kleine beetjes ovitrelle gemeten zijn?
Ik ga nu maar gewoon doortesten en kijken wat er gebeurt.
LinaV wat super lief van je!
Nog maar 2 hele dagen en dan is het dinsdagochtend en mogen we écht testen.
Zwindo dankjewel. Ik ga duimen dat de cyste niet roet in het eten gooit en dat de eitjes goed zijn van kwaliteit.
Ik had uiteindelijk maar 5 rijpe eicellen waarvan er maar 3 bevruchtingen waren, dus zeker geen monsterscore.