Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

De Dames Die Al Wat Langer Wachten - pagina 432

• Auteur
  • IsaV
    Bijdrager
    #10582574 Quote

Dames, ik ben jullie niet vergeten en lees nog regelmatig alles even door. Zoveel ups en downs gelezen, Lovetennis wat een heftige tijd heb je doorgemaakt! Hopelijk kun je toch weer met goede moed verder.

Maar toch weer goed nieuws van LinavV wauw!!! Ik kreeg er echt tranen van in mijn ogen. Gefeliciteerd het is je zo gegund! Hopelijk vliegt de tijd snel voorbij en krijgen jullie een prachtige echo <3 

Oh Zwindo ik duim ook zo hard mee voor je! Ben zo ontzettend benieuwd. Alleen maar goede vibes naar jullie!   

Hier gaat alles goed qua zwangerschap, alleen is er een donkere schaduw over mijn zwangerschap gekomen. We kregen te horen dat mijn zus een zeldzame vorm van kanker heeft en dat ze niet meer kan genezen. Het is zo bizar en onwerkelijk.
    Ik ga er wel vanuit dat ze nog lang genoeg bij ons mag blijven om mijn kleine meisje te leren kennen. <3 Maar jeetje, wat had ik gewild dat deze tijd anders zou zijn :( zoveel pijn en verdriet wat moet dat met ons baby'tje doen. 

LinavV
    Bijdrager
    #10582659 Quote

Lulu, vandaag jullie testdag! SpannenD

Lovetennis, dank je wel! De intake hebben we inderdaad afgezegd 😀 😀
    Wat gaaf dat je op Ibiza gaat tennissen! Heerlijk zeg en ook helemaal fijn als alles gecombineerd kan worden. Ik hoop op goede uitslagen!!!

Zwindo, dat snelle warm hebben was bij mij dus wel een teken. En dan dat slechte slapen.. Herkenbaar, wat een spanning zit er dan achter hé. Enerzijds probeer je dan te relativeren dat als het zo is het toch wel zo is, maar die bevestiging is zooo nodig.

IsaV, dank je wel! Wij hopen ook op een prachtige echo, we kunnen niet wachten.
    Maar wat een ongelooflijk verdrietig nieuws van je zus, ik kan me voorstellen dat je in je emotie alle kanten op schiet! Laat je verdriet en pijn er wel zijn, het kan beter doorstromen dan opstapelen. Misschien wat hulp hierbij zoeken? Heel veel sterkte lieve meid!

Lulu
    Bijdrager
    #10582750 Quote

Oeeeh ik lees veel hier waar ik later op wil reageren! (Zwindo omg vet spannend hou ons niet langer in spanning!!! Duim voor je!)

Hier stomme witte test en vandaag mega ongesteld. Gatvvvvvvverdamme stom en verdrietig en kut. IUI is nu echt afgesloten. 

#10582751 Quote

Hoi 

Nou Maart 2021 was ik zwanger. Miskraam na 5.3 weken en vandaag na een hele tijd… POSITIEF. 

Dus geduld word toch beloond 

Succes allemaal 

Zwindo
    Bijdrager
    #10582783 Quote

IsaV wat fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap, maar wat verschrikkelijk heftig nieuws van je zus. Echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jullie. Ik hoop dat haar nog mooi wat tijd gegund is en jullie nog mooie momenten en herinneringen kunnen en mogen maken.

Linavv hoe is het met jou? Helemaal kunnen wennen aan het idee? Voel je je al meer zwanger?

Lulu wat shit van weer een witte test! Echt balen. Ik hoop dat ivf jullie iets heel moois gaat brengen!

Nou hier wel wat afleiding ik denk wel dat ik wat oploop in de test zie, maar weet niet of dit nu nog wat licht is. Vandaag/morgen zou mijn officiële NOD zijn volgends de eisprong. Woensdag is de officiële testdag. Dus hopelijk dan een echt duidelijk streepje. Voor degene die mee willen kijken hier een foto van de test van van de week en daarboven de test van vandaag. https://ibb.co/tLnGnQg

LinavV
    Bijdrager
    #10582785 Quote

Lulu wat verdrietig!! En moeilijk! Je hoopt toch tegen alles in dat het anders is en wat een k*t gevoel als je teleurgesteld wordt. Veel sterkte meis, hopelijk mag IVF jullie heel snel een wonder brengen.

Zwindo, de test lijkt donkerder inderdaad! Als het zo doorgaat kan je woensdag zeker testen met de verwachting op een positief resultaat. Ik blijf voor je duimen!

Hier alles goed! Wel wat onzekerderheden en angst, maar die arts die we hebben voor ons begeleidingstraject met hormonen, begeleid ons nu op gebied van de zwangerschap, dus dat is erg fijn! Ik mag haar 7 dagen per week appen, mocht ik twijfels of vragen hebben, hoe fijn! Verder kijkt ze mee op gebied van voeding en supplementen etc. Super om support te hebben. Maar buiten dat lijkt het goed te gaan met onze mini ❤️❤️ buiten de onzekerheid en angst, voelt het goed en kijken we echt uit naar de echo, die nog heel ver weg lijkt. Het gevoel van zwanger zijn is wel aanwezig. Ik voel dat stukje tussen de liezen (heet dat het pubis gedeelte?), al voor de positieve test wat zachter en het lijkt met de dagen steeds wat meer op te zwellen. Ik kan niet wachten tot mijn eigen buikvetje weg valt bij de buik van de zwangerschap 😂 verder voel ik me aardig mezelf, behalve dat mijn borsten nog altijd wat gevoelig zijn, maagzuur, in de middag lekker vermoeid, maar geen dingen zoals misselijkheid ofzo. 

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Lovetennis
    Bijdrager
    #10582795 Quote

Vandaag ongesteld geworden, dus áls de uitslagen goed zijn, neem ik de hele rattenplan mee op vakantie. Het voordeel daarvan is, is dat ik dan niet meer ongesteld ben op vakantie. Na het spuiten stopt dat altijd. Wel zo fijn 🤪

Isa V wat een vreselijk bericht, daar krijg ik dan weer tranen van in mijn ogen. Echt verschrikkelijk, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht! Ik hoop dat jullie ondanks het grote verdriet, kunnen genieten van jullie zwangerschap.

Lulu wat een klotezooi, ik begrijp zo goed hoe je je voelt.. zo herkenbaar..

Zwindo.. dat ziet er goeeeeeeeeddd uit!!!! 

LinaV, met welke poging ben jij nu ook alweer zwanger geworden? (Sorry ben het even kwijt)

Zwindo
    Bijdrager
    #10582858 Quote

Linavv Haha ja die angsten ken ik. Fijn dat je je verder nog aardig goed voelt en helemaal top dat je je arts gewoon dag en nacht kan appen als je het spannend vindt. 

Lovetennis Wat fijn dat alles zich qua timing zo goed met jou meebeweegd! Hopelijk nu ook gewoon de laatste horde en dat die uitslagen goed zijn! Ga voor je duimen, wanneer hoor je daar meer over? 

Hier een stresskip. Er staat nog steeds gewoon een duidelijk licht streepje. Ergens bang dat die nu niet al wat donkerder had moeten zijn. Bij Luna testte ik namelijk best al donker op mijn verwachtte NOD (en dus niet op de testdatum), maar waren wel andere testen. Nu had ik ook nog zo’n digitale sensitest liggen dus ik dacht gisterenavond laat ik die ook nog eens even proberen, die geeft dus gewoon aan negatief, dus lekker in de stress gaan slapen. Er staat overigens wel een streep op dat uitwerpding die best duidelijk is, dus vindt het wel raar dat die negatief aangeeft op het scherm. Naja op de dipstick verscheen ook gewoon weer een 2e lijn. Die even donker was als gisteren. Ik heb nu alleen nog de CB digitaal. Die wil ik voor woensdag gebruiken, want dan zou het toch echt wel positief moeten zijn. Ik neig er wel naar om toch nog even bij de action een doosje op te halen om te kijken hoe die reageren. Menn dit is toch weer heel spannend. Verder nog steeds geen bloed, dus dat is sowieso een goed teken want tot nu toe ben ik altijd op mijn normale verwachtte NOD gewoon ongesteld geworden. Qua kwaaltjes valt het allemaal wel mee, snel warm, einde dag echt gesloopt (maar kan ook door die kids komen hahah), iets wat gespannere borsten. Het vervelende is wel dat ik ook al enkele dagen met keelpijn rondloop, waardoor ik me ook niet helemaal top voel. Een van de kids was ook al niet lekker van het weekend en mijn man begint nu ook flink te snotteren. Dus hoop niet dat we nu echt ziek gaan worden. in ieder geval to be continued. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct