Hey iedereen,
Eerst en vooral een fijne vrijdag!
Ik heb hier ongeveer anderhalf jaar geleden ook wat troost en verbondenheid gezocht (en gevonden!) omdat het maar niet wilde lukken. Dan uiteindelijk zwanger geworden en ondertussen een prachtige dochter, dus geef niet op zou ik zeggen….
Nu ben ik hier terug… We zijn bezig voor een tweede… Ineens via fertiliteit (IUI) want dit moest (endometriose, laag eicelreserve)… Nu 2 pogingen achter de rug en net bezig met de 3e. Mijn partner zijn eerste staal was geweldig (37milj), maar de twee stalen nadien maar rond de 3milj… Terwijl we gezond leven en al… De arts begon over IVF, maar hier voel ik me niet klaar voor en mijn partner al helemaal niet… Nu las ik hieronder bij iemand van jullie dat het zaad elke 3m wordt vernieuwd dus misschien dat het daar aan ligt? Geen idee… Wel echt een serieuze domper… Je hebt echt niks vat op de natuur he 🙁
Ik merk ook dat mijn eisprong steeds later plaatsvindt (nog oké van timing hoor, maar ervoor was dit al na 10dgn en nu later) waardoor ik al wat pieker of het een eerste teken is dat mijn eitjes op aan het raken zijn?…
Soit, genoeg over mij…
Zwindo: Hoe is het ondertussen met je? Veel last van de corona?
D-Minkx: Hopelijk komt er snel iets uit de bus dat je wat meer duidelijkheid hebt… Kan echt iets stoms of kleins zijn… Soms kan het ook niet verklaard worden… Ik duim in elk geval mee!
PL: Bedankt voor je antwoord, want dankzij jou weet ik nu dat sperma zich elke 72dgn vernieuwd… Was totaal nieuw voor me…
Anirbas: Veel succes! Waar woon je ergens? Nl of België? Ik heb in het verleden een operatie gehad om een cyste endometriose weg te halen. Maar wil van zodra ik zwanger ben, me op de wachtlijst laten zetten om een hele kijkoperatie te doen naar alle kleine plekjes en cystes endometriose. Ik heb nl echt veel last van mijn schouder tijdens mijn menstruatie. Dit zou kunnen komen door endometriose dat zich op het middenrif is gaan zetten… Je hoort het zoveel tegenwoordig he; mensen die last hebben van endometriose…