Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

De Dames Die Al Wat Langer Wachten - pagina 441

• Auteur
  • Anirbas
    Bijdrager
    #10593901 Quote

Hoi!

ik ben hier ook terug na meer dan een maand afwezigheid.. ik geloof dat ik het ivf traject wat onderschat heb, hoeveel tijd en energie het op slorpt. 

Ik heb voor het gemak enkel de laatste pagina gelezen.

@zwindo, alvast proficiat!! Dat is duidelijk een positieve test. Ik heb ook echt bewondering voor jouw positieve ingesteldheid. 

@PL, ik heb zoiets gek in mijn hoofd gestoken dat als ik denk dat ik zwanger ga zijn, het net niet gaat gebeuren (wanten de dingen zijn geen enkele keer gelopen zoals ik verwacht had) 😐. Niet heel erg gezond denk ik. De helft van de tijd ben ik wel positief hoor maar hoe langer het duurt hoe minder ik durf te hopen dat het gewoon goed gaat gaan. Ik ga proberen te leren van Zwindo en er wat meer op focussen dat het wel zal lukken. Wanneer ik het allemaal lang vond duren, probeer ik wel te denken: elke dag die vooorbij gaat, is een dag dichter bij een zwangerschap. Want ik kan me niet voorstellen dat het nooit gaat lukken, daar wil ik niet aan denken. Ook koop ik heel soms wel iets klein voor de toekomstige baby. Doorgaans als ik een negatieve test heb of mijn menstruatie is gestart. Dat helpt me om positief te blijven.

@ Lulu veel succes in het nieuwe jaar! Ik hoop dat 2023 met een baby mag eindigen voor jullie.

@D-Minkx, fijn dat de echo al goed was! Elk positief onderzoek is toch al een geruststelling hé. Hopelijk kunnen jullie snel starten.

@KimDM, leuk dat je jouw ervaring deelt en dat het bij jou toen geholpen heeft. Ik vind het inderdaad ook heel moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn.. 

Zelf had ik begin deze maand (2/11) de pick up, ik heb ‘m onder narcose gedaan. Voor mij was zowel het stimuleren als de pick up goed te doen ondanks dat ik toch lichte overstimulatie had. Daardoor geen verse terugplaatsing (best een teleurstelling) maar wel blij dat ik er toch een aantal embryo’s over gehouden heb! 
    volgende week woensdag krijg ik dan mijn eerste terugplaatsing ooit, super spannend!

Sinds het hele traject (en eigenlijk al ervoor) ben ik echt obsessief bezig met alles. Ik zit er de hele tijd over te lezen, wat er nog gaat gebeuren, mijn resultaten vergelijken met anderen, .. ik wil het echt uit mijn hoofd zetten want ik denk ook dat ik mezelf onbewust stress geef. Maar het lukt me dus echt niet om het van mij af te zetten. Niemand weet hoe erg ik er werkelijk mee bezig ben.

Ik heb een hoop goede voornemens: na het werk gaan wandelen, mediteren, op mijn werk focussen,.. maar het lukt allemaal niet. Ik hoop dat ik het zo niet voor mezelf verpest maar ik weet niet hoe ik het moet loslaten. :/

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct