Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

December 2019 Babys

• Auteur
  • gebruiker749429
    Bijdrager

Hoi! 

Wie is er ook december 2019 uitgerekend? Leuk voor een Facebook of Whatsapp groepje?

DeesjeP
    Bijdrager
    #10197518 Quote

Er is al een facebookpagina. Even Kimberley Orizand toevoegen als vriend. Zij voegt je dan toe op die pagina. Gefeliciteerd overigens met je zwangerschap. 

#10197522 Quote

Oh dit lijkt mij ook wel heel leuk ik ben als het goed is ook in december uitgerekend. Ik heb gerekend vanaf mijn eerste dag van mijn laatste mensturatie dan kom ik uit op 24 december. Alleen mijn eerste echo moet ik nog krijgen. 

gebruiker749429
    Bijdrager
    #10197556 Quote

Ooh leuk! Dan zie ik je op Facebook wel ander gebruiker 😉😉

gebruiker749429
    Bijdrager
    #10197557 Quote

Moet ook nog echo krijgen hoor, ben de 15e uitgerekend geloof ik.

gebruiker749429
    Bijdrager
    #10197558 Quote

Ooh Thanx!Deesje

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10197810 Quote

Ik heb geen Facebook😔 maar wel in december uitgerekend 😁 wij gaan voor sinterklaas🙈 Ik hoop dat jullie een betere start hadden dan wij ik had nogal last van bloedingen in het begin… Ik moet dinsdag op controle en tot die tijd mag ik niet werken…

#10198015 Quote

He bah wat vervelend Anna-maria hoe ver ben je nu ? En waar heb je last van. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Ik heb tot nu toe nog niet ergens laat van eigenlijk.

Eetjemom
    Bijdrager
    #10198027 Quote

Hoi!

Hier uitgerekend op 12/12 🙂 ben nu dus 8 weken ver, heb verschrikkelijk veel last van men darmen (pds) maar verder helemaal nergens last van. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct