Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

December 2019 Babys - pagina 2

• Auteur

He bah wat vervelend Anna-maria hoe ver ben je nu ? En waar heb je last van. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Ik heb tot nu toe nog niet ergens laat van eigenlijk.

#10198035 Quote

Ooh ik heb wel last van (ja sorry ) diaree allee  mijn arts blijft maar zeggen dat dat niet door de zwangerschap kan komen. Ik heb voor de rest ook geen buikpijn ofzo 

gebruiker749429
    Bijdrager
    #10200822 Quote

Had ik ook diarree hoor op het begin. Echt wel van de zwangerschap. Arts is een man zeker😅

Gaab1986
    Bijdrager
    #10205265 Quote

Hoi meiden!

ik ben ook uitgerekend in december! De 31ste.. waarschijnlijk! Kan ik deelnemen aan de fb groep?

groet!

#10205295 Quote

Ja lijkt me leuk! Uitgerekend op 13 december 😁

KimXavi
    Bijdrager
    #10206574 Quote

Hay meides mocht je nog niet in een fb groep zitten en wil je dat graag kom dan gezellig bij mijn nieuwe groepje. Stuur mij een prive bericht via messenger op fb en hopenlijk tot snel.

De groep is geheim dus niemand kan iets zien behalve leden.

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10219356 Quote

Hallo allemaal.

Hier ook 15 december uitgerekend. Word wel een week eerder gehaald kijzersnede. Dus als goed eens 8 december 😊 hoe gaat het bij jullie allemaal?

Groetjes Daisy

#10219482 Quote

Hoi Daisy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hoe komt het dat je nu al weet dat het een keizersnede wordt? Wel fijn dat het dan ruim voor de kerst er is.

Ik ben de 21e december uitgerekend. Hoop stiekem dat het iets eerder wordt. 

Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen