Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

December 2020

• Auteur
  • Elln
    Bijdrager

Wie o wie heeft er al een positieve test?

ik heb gister getest, nu zwanger van ons 2e kindje 🙂 

Molli
    Bijdrager
    #10306303 Quote

@elln proficiatt. voor wanneer ben jij

ik ben ook pos!! als ik het uitreken via de app zou het voor 3 dec zijn. ik heb mijn eerste afspraak voor een echo op 24 april. 

Elln
    Bijdrager
    #10306326 Quote

Leuk gefeliciteerd ! 

Mijn cyclus wisselt beetje tussen de 25-28 dagen dus ik kom uit op 1-4 december 

vanmiddag aangemeld bij de verloskundige .. ik verwacht dat die morgen bellen voor een afspraak 

#10306342 Quote

Ik ben ook zwanger! Gisteren getest en uitgerekend op 3 december 🥰

#10306343 Quote

Ik ben ook zwanger! Gisteren getest en uitgerekend op 3 december 🥰

Julie-V
    Bijdrager
    #10306356 Quote

Gefeliciteerd meiden! Ik had woensdag ook een positieve test 😍 volgens mijn berekening 2 december uitgerekend van ons eerste kindje. 15 april eerste echo en zou dan 7 weken zijn. Ik heb pcos en meerdere miskramen gehad, vandaar dat ik wat vroeger mag (als het allemaal door mag gaan). 

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Elln
    Bijdrager
    #10306392 Quote

Gefeliciteerd ! 

is het van jullie het 1e of 2-3e kindje misschien al? 

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10306432 Quote

Hallo meiden,

Wat leuk dat er al een topic is! Gefeliciteerd allemaal! Ik meld mij bij deze ook voorzichtig aan. Had vanmorgen een positieve test! Deze zwangerschap is extra spannend voor ons. Ik wil niet gelijk een negatief verhaal delen, maar onze dochter is stilgeboren en we hebben bij deze zwangerschap weer kans (1 op 4) dat de baby het niet overleefd. Toch proberen we positief te blijven, ik heb er een heel goed gevoel over!

Julie-V
    Bijdrager
    #10306541 Quote

Gefeliciteerd Sandra! En wat heftig dat je dit hebt moeten mee maken. Ik kan me voorstellen dat je niet meer onbezorgd zwanger kunt zijn. Laten we hopen en duimen dat het (bij iedereen) goed blijft gaan! 🍀 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen