Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

December 2020

• Auteur
  • Cheffie
    Bijdrager
    #10321889 Quote

Vanavond ineens wat bloedverlies. Niet helderrood maar ook niet donkerbruin. Ik heb in februari al een miskraam gehad dus heb meteen de vk gebeld en mocht net al langs komen voor een echo. Hartje klopte nog goed, zelfs hartje gehoord en bewoog goed. Ik ben van de ene kant opgelucht maar ik ben ook zo bang nog. 🙁 

#10321915 Quote

Vanavond ineens wat bloedverlies. Niet helderrood maar ook niet donkerbruin. Ik heb in februari al een miskraam gehad dus heb meteen de vk gebeld en mocht net al langs komen voor een echo. Hartje klopte nog goed, zelfs hartje gehoord en bewoog goed. Ik ben van de ene kant opgelucht maar ik ben ook zo bang nog. 🙁

Wat fijn dat je meteen langs mocht komen én je het hartje hebt kunnen horen en zien! Probeer je daar even aan vast te houden. Je hoort/leest vaker over bloedverlies en dat alsnog alles oké is. 

knuffel!😘

Molli
    Bijdrager
    #10322168 Quote

hoi dames

het is al weer een paar weken geleden dat ik nog iets geschreven heb in deze groep. ik lees best nog wel wat mee. maat had zo even nood aan mijn eigen bubbel zeg maar.. 

ik ben nu 11+1. en vroeg me af of sommige dames ook soms last hebben van wat kleine steekjes in de onderbuik? kan dit al bandenpijn zijn? 

Cheffie
    Bijdrager
    #10322237 Quote

Hallo Molli, 

Ik ben 11w+3 en heb afgelopen maandag deze vraag gesteld aan mijn vk en dit zijn inderdaad de banden. Sommige vrouwen hebben daar wat vroeger last van zei ze.

Niks om je zorgen over te maken. 

Molli
    Bijdrager
    #10322286 Quote

@cheffie dank je wel. was best wel eng. zo had ik dit ook een keer als ik moest niezen. spannend allemaal he =D

Molli
    Bijdrager
    #10322289 Quote

@cheffie amai wet hevig. goed dat je toch nog kon langsgaan en ze je gerust konden stellen. soms is loslaten moeilijk. maar nu je het kleine minitje hartje hebt gezien. zal wel wat zorgen wegnemen ! dikke knuffel

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Cheffie
    Bijdrager
    #10322303 Quote

@cheffie dank je wel. was best wel eng. zo had ik dit ook een keer als ik moest niezen. spannend allemaal he =D

Ja de eerste keer schrok ik ook even! 😉 

Cheffie
    Bijdrager
    #10322304 Quote

@cheffie amai wet hevig. goed dat je toch nog kon langsgaan en ze je gerust konden stellen. soms is loslaten moeilijk. maar nu je het kleine minitje hartje hebt gezien. zal wel wat zorgen wegnemen ! dikke knuffel

Ik ben gewoon best wel bang. In februari had ik ook 2 weken voor de miskraam een keer bloedverlies dus ben bang dat het nu weer gebeurd ook al heb ik gisteren meteen een positieve  controle gehad en zei de vk dat het er goed uit ziet.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct