Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Dreumes september 2019

• Auteur
  • Mientjeeee
    Bijdrager
    #10395961 Quote

Leuk al die updates weer! Wat spannend MariekeSep.. de laatste loodjes dus! Kan me nog goed herinneren de vorige keer dat je overtijd liep en je het helemaal zat was hihi. Hopelijk meldt je kleine man zich snel!

Prikgelukseptember heftig dat de middagen nog steeds zo lang duren door het korte slapen. Door de lockdown kan je er ook niet echt op uit natuurlijk. Fijn dat je wel gewoon kan werken en opvang hebt.

Ik mis de leuke dingen doen ook. Zin om naar het zwembad, dierentuin etc. te gaan. Maarja helaas we moeten het ermee doen. Hier is ze nu bijna 16 maanden en gaat ze steeds wat meer woordjes zeggen. Buiten zijn en lopen vindt ze ook heerlijk. Slaapt overdag nog steeds 2x 1.5-2 uur en is daaromheen erg vrolijk. Echt heerlijk. Kusjes en knuffels worden nu in overvloed gegeven aan papa en mama. 

ZazouSept
    Bijdrager
    #10395972 Quote

Ha Dames,

Deze week het IELM-pak uitgeprobeerd. Het is nog wel een beetje groot. Ik had maat 86 besteld en ik denk dat hij nu pas 80 cm is. Maar ach, het moet ook wel een beetje ruim zitten om er lekker in te kunnen spelen. Het staat wel koddig zeg. Net zo’n Teletubbietje haha. Ik zag dat ze weer in de sale zijn dus ik denk dat ik er alvast eentje ga kopen voor volgende herfst/winter. 

Het lopen gaat echt steeds beter. Genoot er echt van toen ik hem vandaag voor het eerst zelf naar de speeltuin zag lopen op zijn laarsjes. Nu komt er ook weer wat meer ruimte voor nieuwe woordjes denk ik. Vandaag zei hij ‘neus’ bij een plaatje van een neushoorn. 

Het slapen gaat erg wisselend. De ene nacht slaapt hij tien uur aan 1 stuk en de nacht erna is het een paar uur lang feest. Welterusten allemaal! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct