Hier wordt ook al best lang met de pot mee gegeten, paar maanden geleden was ik voorzichtig met pittig/ kruiden, maar inmiddels ook niet meer. Favoriet is alles waar tomaten in gaan, rode pastasaus, chili, goulash, etc. Vlees eten wij niet zo vaak maar dat gaat er ook niet makkelijk in moet ik zeggen. Vis gaat veel beter. Mijn tip zou zijn: eenpansmaaltijden (zoals risotto, lasagne, iets met gnocchi, chili, curry of soep) maar dat is puur omdat mijn dochter dat lekker vindt 😅 Als we iets eten dat niet geschikt is maak ik een omelet voor haar met groenten erbij. Vind ze ook heerlijk en is zo klaar. Of ik haal iets uit de vriezer, meestal maak ik een extra portie bij het avondeten. Zo heb ik altijd ongeveer 5 maaltijden voor haar in de vriezer, is ook handig met oppassen. Dus hier ook geen potjes 🙂
Leuk om al die ontwikkelingen weer te lezen dames! Hier is nog geen enkele interesse voor staan of lopen.. kruipen gaat razendsnel en vindt ze goed genoeg blijkbaar 😅 Ik vind vooral het begrip de laatste tijd enorm gegroeid, zo leuk is dat. Als ik zeg: ‘zullen we een boekje lezen?’ dan zoekt ze er zelf 1 uit 😄 Verder qua woordjes is het nu grotendeels: mama, papa, eendje, teen, knie, boom, eten en thee. De meeste zaken noemt ze ‘bah’ of ‘die’. En ze zingt de hele dag! Naar alle dieren gromt ze, haha. Alleen het konijn snuifje doet ze heel goed na 🤭