Wat leuk dat je tips deelt Prilgelukseptember. Ik woon helaas niet in de buurt van jullie vakantiebestemming dus geen tips. Moet zeggen dat ik mijn omgeving ook nog weinig tips heb, sinds ze kan lopen zouden kinderboerderijen enzo leuk zijn maar alles zit potdicht hier. Zo jammer, gelukkig hebben wij voor ons huis een speelplek waar heel veel kindjes spelen en zij zich goed vermaakt. Het bos in gaan is ook altijd goed☺️
Hoe gaat het met iedereen? Ons meisje is vorige week behoorlijk ziek geweest, eerst paar dagen koorts daarna nog dood moe en futloos en op zaterdag nacht kotste ze haar hele bed onder, zo zielig. Gelukkig werden we wakker van het geluid. Samen onder de douche gesprongen, maar kwamen zelf daarna moeilijk in slaap. Bleek wel pittig een ziek kind thuis, werken en zelf zwanger zijn. Merk echt dat ik vandaag met mijn vrije dag en dan volledige dag echt voor haar alleen moeten zorgen helemaal kapot ben. Wat een verschil met een eerste zwangerschap zeg🙈
Inmiddel wel de termijnecho gehad, alles was goed. Nipt test volgt woensdag, ook weer spannend.
Van het sprongetje merk ik tot nu toe vooral dat ze zich niet lang kan vermaken en constant grenzen op zoekt. Gaat steeds weer op een kast tekenen terwijl ze weet dat dat niet mag enzo. Blij dat het vandaag mooi weer was en we lekker naar buiten konden 😉