Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Dreumes september 2019

• Auteur
  • Appelboompje
    Bijdrager
    #10468548 Quote

Haha anemoontje en juffielies, hier ook een veeel grotere buik dan bij de eerste met nu 27 weken zwangerschap. Ben inderdaad ook benieuwd of het tot het einde zo blijft groeien want dan word ik echt gigantisch ben ik bang🤣 Spannend appelboompje de laatste loodjes, hopelijk kan je nog even bijkomen voordat de baby er is! Succes met de bevalling☺️

Hij was met een week of 30 voor mijn gevoel al wel net zo groot als bij 41w kind 1 ;). Maar daarna stagneert het ook wel. Nu is hij wel wat groter als ik heel precies naar de foto’s kijk maar de baby is dat ook.  

AvdS
    Bijdrager
    #10468698 Quote

Anemoontje, hier was ook het begin mega snel en groeit, maar inmiddels ruim 23 weken en lijkt nu wel weer een beetje gelijk aan de eerste. Komt goed 😉

MariekeSep
    Bijdrager
    #10468729 Quote

Mijn buik groeide tijdens de tweede zwangerschap ook sneller dan bij de eerste. Je banden zijn al meer opgerekt en “weten” nu eerder waar ze heen moeten, dus helemaal niet gek! Uiteindelijk denk ik dat het bij de tweede toch iets kleiner bleef. Aan het einde groeide mijn buik nauwelijks meer. Onze tweede was dan ook wel een kleinere baby (scheelde 0,5kg en 4cm) en ik ben eerder bevallen dus dat hielp ook mee. 

Hier overigens geen last van verlatingsangt maar dat heeft hij sowieso nog nooit gehad. Ook wel een beetje tricky, hij loopt zo met Jan en alleman mee. Gelukkig zijn we altijd in de buurt maar het is echt een allemansvriend haha. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct