Hier wordt ook niet zelfstandig gespeeld, ik ben echt jaloers op jullie verhalen!!! Heel af en toe eens 5 minuten, maar dat zijn uitzonderingen en dan durf ik niet te bewegen want dan stopt het direct 😂. Wij hebben ook een trampoline bijvoorbeeld maar dan moet ik er echt bij staan.
De meeste dingen die ik zelf wil doen bewaar ik gewoon voor ’s avonds, want dan is het uiteraard 10x sneller klaar.
Omdat ik nu ook een jongen erbij heb van ondertussen 3 maanden, is erbij zitten spelen geen doen meer, daar kom ik gewoon nauwelijks aan toe! Gevolg is dat ze zich vaak verveelt en dan irritant is. Ik probeer twee keer per dag met de kids de deur uit te gaan, dan kan ze haar energie kwijt en verder zijn we zo ongeveer alleen maar bezig met eten, drinken, flesjes, en “vertrekken”, haha. Ach, het komt allemaal vast wel weer als ze net wat ouder is!
Ze kan overigens wel al samen met de baby spelen. Had ik niet zo snel al verwacht. Samen in de babygym, met een kralenspiraal spelen, boekjes voorlezen: super schattig (en handig!).