Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Februari 2020 uitgerekend

• Auteur
  • Babyfeb
    Bijdrager

Goedemorgen allemaal.

Ik zag hier is al ergens een topic geopend voor ferb 2020 maar het is al zo lang geleden dat iemand erop heeft gereageerd. Ik dacht dat ik voor nu even een nieuwe opent.

Ik begin feb. uitgerekend. We hebben al 2 meisjes lopen. 

Ik merk dat er op andere maand groepen  heel veel tips en steun geboden wordt dacht miaschien is het fijn hier ook te doen.

Hebt je er zin in, praat dan gezellig mee.

Liefs 

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10294933 Quote

@Sachi, de kleine zal er inmiddels wel zijn gok ik zo? 

Hier nog steeds aan het afwachten. Met zo’n gedachte van 20-2 zou wel een mooie datum zijn, maar dan mag je er wel werk van gaan maken kleintje… En 22-2 klinkt ook wel mooi en 03-03 ook wel en … Aargh, laat die kleine maar gewoon komen, datum maakt ook eigenlijk niets uit!!! Zo ongeduldig… Hihi.
    Nog meer mensen aan het wachten op een februari baby?

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10292852 Quote

Gefeliciteerd Dominique!

@Sachi, oh dus die was in elk geval ook al een tijdje na de uitgerekende datum. Bij mij wilden ze een keizersnede eerst met 39 weken inplannen, is er een reden voor dat ze dat bij jou pas tegen de 41 weken deden? Ik vind 39 weken zelf namelijk erg vroeg, geeft de kleine zo weinig kans om zelf aan te geven dattie er klaar voor is…

#10292706 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben 7 feb 2020 bevallen van een dochtertje 💋

Sachi
    Bijdrager
    #10292692 Quote

Jammer dat het niet echt heeft doorgezet! Hopelijk gebeurt dat alsnog snel. Heb je hiervoor alleen die geplande keizersnede gehad? En dus ook geen idee wanneer die gekomen zou zijn tov de uitgerekende datum als de natuur zn gang had kunnen gaan? Wel fijn om te lezen trouwens dat deze nu wel gewoon goed ligt na een eerdere stuitligging, geeft me ook alvast wat hoop dat het allemaal niet zo spannend hoeft te zijn bij een eventuele 2e.

Nee idd geen idee wanneer de eerste dan gekomen zou zijn. Was met 40+5 keizersnede dus ook een laatkomertje 🙈

Ja ik was ook echt bang voor weer een stuit. Met 33 weken lag ze nog verkeerd maar draaide gelukkig daarna en is netjes blijven zitten gelukkig! Alleen nu steven ik af op een inleiding dus. Het is wat allemaal.

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10292684 Quote

Jammer dat het niet echt heeft doorgezet! Hopelijk gebeurt dat alsnog snel.
    Heb je hiervoor alleen die geplande keizersnede gehad? En dus ook geen idee wanneer die gekomen zou zijn tov de uitgerekende datum als de natuur zn gang had kunnen gaan? Wel fijn om te lezen trouwens dat deze nu wel gewoon goed ligt na een eerdere stuitligging, geeft me ook alvast wat hoop dat het allemaal niet zo spannend hoeft te zijn bij een eventuele 2e.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Sachi
    Bijdrager
    #10292558 Quote

En Sachi, is er nog iets gebeurd aan de hand van het strippen? Hier is het helemaal rustig gebleven.

Hi Elsie

Hier uiteindelijk ook weinig gebeurd. Wel wat gerommel maar heeft niet doorgezet.. nu nog maar op 2 cm ontsluiting. Dus nog even afwachten.

Bij mijn eerdere zwangerschap lag baby ook in stuit trouwens.  Versie hielp ook niet. Die eigenwijze kinderen.  Maar verder heb ik de geplande keizersnede wel positief ervaren. Het hoeft geen verschrikking te zijn 😉De herstelperiode was minder leuk Maar ja met wat hulp in de buurt moet het goedkomen. 

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10292476 Quote

En Sachi, is er nog iets gebeurd aan de hand van het strippen?
    Hier is het helemaal rustig gebleven.

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10292164 Quote

Spannend Sachi! De kleine laat wel ff op zich wachten dan.

Hier is het sinds vannacht aan het rommelen. Ik denk echt weeën gehad, maar niet regelmatig en het hield ook weer op. Maar wel spannend. En mijn man had vanmorgen zoiets van: ga je me nu straks uit mn werk naar huis bellen? Ik denk niet dat het zo snel zal gaan, maar zou wel leuk zijn als de kleine deze week komt natuurlijk. 😀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct