Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Februari 2020 uitgerekend

• Auteur
  • Nur
    Bijdrager
    #10286500 Quote

@gebruiker beterschap met je kleine wat vervelend zeg ik hoop dat hij snel opknapt! Hier ook 37+1 nu en ik kan niet wachten om de kleine meid te ontmoeten, alles is al klaar alleen de gordijnen nog.

Een bad bevalling lijkt me super fijn maar ik durf het niet (ik weet het heel raar) maar ik ga ‘gewoon’ op bed bevallen.. De bedoeling is wel gewoon thuis!

@xmila snap het helemaal hoor! Hier precies zo.. Veel bewegen, vrouwenmantel thee??, Seks hahaha of gewoon afwachten… Zo lastig

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10286604 Quote

Haha, dat er klaar mee zijn snap ik wel hoor! Maar die van mij mag toch echt nog ff blijven zitten tot die 37 weken grens. Maar ehh, ik moet voorlopig heel rustig aan doen, veel traplopen vermijden, geen seks en vooral snel gaan zitten/liggen als ik voel dat het toch iets teveel wordt om te voorkomen dat het op gang komt. Dus misschien al die dingen juist wel gaan doen? Haha, en dan maar hopen dat de baby er ook zin in heeft om mee te werken, of eens uitzoeken welke van die kruiden we allemaal beter konden vermijden omdat die de baarmoeder zouden actieveren. :p

Badbevalling lijkt me wel heel erg fijn, al zou ik dan het liefst gewoon in mijn eigen badkuip de weeën opvangen en de geboorte wel ‘op het droge’  laten plaatsvinden. Maar op dit moment lijkt het erop dat ik een enorme dikkop in stuit verwacht (de laatste groeiecho zegt dat hij/zij nu al een groot hoofd heeft voor 40 weken, en ik zit morgen pas op 35…) dus ik betwijfel of ik er veel over te zeggen ga hebben hoe mijn bevalling eruit gaat zien… Hopelijk gaat de versiepoging volgende week iets doen, anders moet ik me toch maar gaan voorbereiden op een keizersnede denk ik…

Nur
    Bijdrager
    #10288494 Quote

Dames hoe gaat het hier??? 

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10288637 Quote

Goed, wel spannend, een versiepoging morgen. Maar gelukkig verder nog rustig (35+5 vandaag). 

Hoe gaat het bij jou Nur? Laat deze kleine lang op zich wachten?

Babyfeb
    Bijdrager
    #10288690 Quote

Hoi allemaal. Voel me hier al als een olifant. Veel vruchtwater. Van mij mag het komen. Heeft al een paar weken harde buiken en rommelingen. Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren!!! Nu 38.2

xMILA
    Bijdrager
    #10288711 Quote

Hallo dames!

ik ben vandaag 38.4 ik voel zo af en toe gerommel maar het zet niet voort. 
    alles staat in principe klaar en de kleine mag echt gaan komen nu! Ik heb namelijk super veel last van mijn bekken. 
    als ik tot maandag niet beval wilt de verloskundige mij strippen in de hoop van dat de bevalling zich voortzet. 
    ik heb gehoord dat strippen veel pijn doet? Iemand ervaring mee?

liefss

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Nur
    Bijdrager
    #10288736 Quote

Elsiejoy ah gelukkig is het rustig nog even die 37 weken grens halen! Bijna!

Het voelt voor mij alsof ik dik over tijd ben (ben nu 38 weken) omdat mijn eerste met 34 weken kwam haha. Gelukkig mag ze nu komen en ik hoop dat het niet lang duurt!

Van strippen weet ik niets heb er wel wat over gelezen en toen dacht ik nog oeii.. Maarja het is wel tijdelijk he het zal wel goed komen! De bevalling enz doet helaas eenmaal pijn ik ga het er morgen ook met de verloskundige over hebben dat ik niet te lang wil rondlopen want ik vind het wel zwaar zo.. 

Babyfeb
    Bijdrager
    #10288793 Quote

@xMila: strippen kan pijn doen maar hoeft niet. Bij de vorige twee ben ik grstript vond de ene keer echt gevoelig en seer maar bij de andere viel dat reuze mee. 

Als je 2cm ontsluiting hebt kunnen ze strippen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct