Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Februari 2020 uitgerekend

• Auteur
  • SanneStar
    Bijdrager
    #10256739 Quote

Was ik weer even 🙂

facebook groep voor de mama’s die interesse hebben; februari mama’s 2020

(let op groep staat nu op geheim ik zal meteen zo de beheerster benaderen of ze de groep weer op besloten wil zetten)

Cindy; ja enorm balen dat ik zo een pittige zwangerschap heb.. ook voor mij eerste kindje.. voor ik zwanger raakte dacht ik dit doe ik wel even.. helaas heel de zwangerschap onderschat.. 🙁

nou vrijdag (gisteren) dus bij de fysio geweest en ben niet echt wauw ofzo er over.. alles wat ze me vertelde kan ik ook op internet vinden en de oefeningen op YouTube.. dus volgende vrijdag ga ik er nog heen zodat ze alleen me onderrug nog kan beoordelen en dan doe ik t zelf allemaal verder alleen.. had gehoopt op massages maar die geeft ze niet en dat is juist nu lekker.. dan loop ik weer even pijnvrij rond…

verder vraagje.. meer pijn bij t plassen?? En dan bedoel ik niet branderig en pijnlijk aan je plasbuis enzo.. ik voel dan laag in me onderbuik waar ik m’n meisje ook voel trappen kramp.. begin plassen niet maar komt als ik bijna ben uitgeplast.. dus geen blaas ontsteking gevoel.. voelt eerder alsof me banden t niet aan kunnen (banden pijn dus) maak me er niet veel zorgen over maar toch iets wat ik wel zeker met me vk wil bespreken de 31e (eerder als t heftiger wordt)

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10256798 Quote

@SanneStar, die pijn herken ik wel een beetje. Ik denk inderdaad dat het iets is van de baarmoeder die eerst nog op de blaas kan liggen en ineens gaat hangen ofzo als je blaas (bijna) leeg is? Gelukkig allemaal nog wel te overzien en na een paar dagen was het gelukkig ook weer minder en inmiddels helemaal weg.

Wij hebben nog helemaal niks gekocht voor de baby hier. Maar wel een hele lading kleding en hydrofiele doeken gekregen van familie en zoveel knuffels dat ik me afvraag wat we ermee aanmoeten, haha. En indirect misschien wel, want ik heb wel ook wat kleertjes gemaakt zelf, maar dan van restmaterialen die ik nog had, dus denk niet echt dat dat telt als iets voor de baby kopen. Ik denk dat we volgend weekend (ben vandaag echt snipverkouden en beroerd en morgen is mijn vriend de hele dag weg) maar eens serieus moeten gaan nadenken over de babyuitzet. We gaan wel nog trouwen begin januari, dus misschien kan de babyuitzet op de cadeaulijst daarvoor? 

Babyfeb
    Bijdrager
    #10256940 Quote

Kan je helaas niet helpen Sanne met die pijn. Heb dat nog niet meegemaakt, maar kan inderdaad je banden zijn of als je blaas leger word dat het er  meer op gaat drukken.

Leuk dat jullie gaat trouwen. Heb je een zwamgerschaps trouwjurk of hoe ( vraag het uit onkunde). Wanneer trouwen jullie?

Wij hebben niet echt spullen gekocht omdat dit de derde zwangerschap is en alles bij fe eerste 2 al neutraal was qua kleur. Zal nader aan de tijd wel een aanvulling maken qua geboorte pakje of zo dat wel.

#10257043 Quote

Ik ben nieuw hier, en ben uitgerekend op 16 februari 😊

Nan
    Bijdrager
    #10257062 Quote

Ik ben hier nieuw en uitgerekend op 19 februari 😊

Welke maat kleding en hoeveel kopen jullie? 

Nan
    Bijdrager
    #10257063 Quote

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Nan
    Bijdrager
    #10257064 Quote

New mammie
    Bijdrager
    #10257109 Quote

Die pijn herken ik inderdaad ook niet.

Wel dat ze enorm op me blaas ligt heel de dag, maar geen pijn bij het plassen.

Vorige week hebben we de wat grotere spullen gekocht, kamertje, wandelwagen verf enzo. 

Als ik een paar goede momenten ervaar dan neem ik het er gelijk van! 

Voor de rugpijn kan je eens yoga overwegen? Zitten erg fijne oefeningen bij waardoor je je rug en buik steviger kan maken en daardoor de druk kan verminderen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct