Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Februari 2020 uitgerekend

• Auteur

Hoi hoi 

Ik heb ook uitgerekend in februari. De 9de om precies te zijn.

De eerste 4/5 maanden veel last gehad van vermoeidheid en bekken pijn maar nu gaat alles van een Leie dakje.

Nog 2,5 week werken en dan genieten van mijn verlof

Ma Belle
    Bijdrager
    #10274476 Quote

Heerlijk, ik ben uitgerekend op 11 feb en ga einde vd maand nog verhuizen. Ik werk dan tot kerst daarna wat vrije dagen opgenomen tot mn verlof op 2 januari begint. Heel chill! Heb al veel minder werkzaamheden omdat ik fysiek zwaar werk doe normaal  en dat gaat niet nu. 

Hoe gaan de laatste loodjes? 

#10274499 Quote

Hallo dames,

het begint op te schieten hè! Spannend… hier ook de 9e uitgeteld en hoef ook nog maar 2 weken te werken tot na de kerst.. merk wel dat ik aan het aftellen ben, die laatste loodjes 😉 kijk er naar uit!! Kleertjes enz wassen en laatste spulletjes kopen, moeten jullie nog veel doen/regelen verder? Merk dat ik zelf nog vanalles wil maar soms door slaap te kort niet veel energie heb op t moment.. hoe gaat dat bij jullie?

Ma Belle
    Bijdrager
    #10274561 Quote

Oh wat heerlijk als je al kleertjes kunt wassen en spullen kopen. Ik heb nog allerlei dingen niet gekocht, maar omdat wij nog gaan verhuizen heb ik gepland om daarna naar de Hema te gaan en alle missende spullen n okg te kopen. Heb wel echt zo veel spullen gekregen; wieg, box, campingbedje, commode. Alles 2e hands dan wel, maar super fijn om geld te besparen en ook om meer duurzaam te zijn. Hoewel ik van kleertjes toch wel al best w asst heb gekocht. 

Heb je echt slaap tekort? Dat is vervelend! Ik slaap juist veel meer dan normaal. Echt 8 uur in de nacht en overdag Of na werk nog minstens een uur. Ik slaap nergens meer goed behalve in mn eigen bed, dus ga niet meer weekendjes weg of logeren bij mn ouders ofzo. Maar algeheel heb ik sowieso echt minder energie hoor! Na een klusje va  een half uur ga ik echt even chillen. 

#10274977 Quote

Wat lekker dat je zo goed slaapt ma belle!😀 toevallig vannacht redelijk.. maar redelijk is bij mij evengoed nog 4x opstaan voor te plassen. Ik slaap meestal goed in maar eenmaal wakker klaar wakker, met als gevolg sommige nachten maar een paar uur slaap te hebben gepakt, hormonen wss ook😉 fijn toch zoveel 2er hands, ideaal! En die spulletjes bij de Hema heb je straks zo gehaald! Je bent nu natuurlijk nog met veel andere dingen bezig, zie je niet tegenop de verhuizing? Lekker dat we allemaal bijna verlof krijgen 🥳 fijne dag !

#10274978 Quote

Merk trouwens dat ik nog echt de behoefte hebnom nog een weekend weg te gaan, maar of dat haalbaar is haha, m’n vriend kan ook wss niet en kerst en nieuwjaar zit ook al zo vol!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Nur
    Bijdrager
    #10275019 Quote

Hoi hoi! Hier 12 Feb uitgerekend. Mijn zoontje is 6 weken te vroeg gekomen dus een hele spannende tijd nu. Ben slijmprop al verloren en af en toe wat kramp maar verloskundige zegt dat ik moet afwachten. Spannend allemaal! Jeetje een verhuizing nog dat is wel pittig ma belle! 

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10275035 Quote

Pfff, ik ben pas 28 feb uitgerekend en moet niet denken aan nu nog verhuizen, haha. Al willen we dat graag, mja, de woningmarkt is momenteel niet zo makkelijk. We zijn nog niet verder gekomen dan pas 3 kwartier voor de bezichtiging afgebeld worden omdat het huis al verkocht was… Maar meestal zijn ze al verkocht voordat je überhaupt een bezichtiging in kan plannen… Achja, onze tijd komt ook nog wel. Succes met jullie verhuizing!

Wij hebben het voorlopig ook nog druk zat met het voorbereiden van ons trouwen, wat begin januari gaat gebeuren. We hebben wat babyuitzet op onze cadeaulijst gezet en hebben van onze cadeau-coordinator het dringende verzoek gekregen de lijst uit te breiden… Dus nu bedenken wat er nog meer evt op kan, al willen we echt niet per se alles nieuw hebben. Het enige wat ik nu nog kan bedenken dat we nog niet hebben en wel graag nieuw willen hebben zijn borstkolven, maar dat voelt ook een beetje raar om cadeau te vragen.

Inmiddels voel ik de kleine trouwens ook aan de voorkant trappelen, maar ik voel hem/haar gewoon vaker opzij. Misschien vind ie dat gewoon prettiger, om in die richting te schoppen. 

@Ayven, klinkt spannend! Hopelijk blijft deze wat langer zitten.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct