Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Februari 2021

• Auteur
  • Mp
    Bijdrager
    #10339522 Quote

Hoi dames, 

wat fijn dat de eerste goede echo’s beginnen binnen te druppelen. Hier vandaag ook een goede echo, precies 7 wk.

oh, wat is dat fijn om zo’n knipperend hartje te zien!! En met de miskramen hiervoor heel fijn dat ik volgende week weer een echo mag, nog net even voor de vakantie om met een gerust gevoel te kunnen genieten.

Rooose
    Bijdrager
    #10339567 Quote

@ kicky bavel: Wij lopen precies tegelijk op. Volgens mijn eigen berekening ook 26 februari uitgerekend en 22 juli de 1e echo. 
    Ik heb me alleen gevoegd bij de groep van maart 2021, want verwacht eigenlijk dat ik iets vooruitgezet ga worden (ik weet niet hoe mijn cyclus is). 
    Ik tel de dagen met je af ;)!

kicky bavel
    Bijdrager
    #10339594 Quote

@rooose wat leuk!

ik ben redelijk zeker van de datum omdat wij met ovulatietesten bezig waren. Ik weet dus de datum dat het raak was Haha. Dus verwacht niet dat ik veel vooruit gezet ga worden. 

sanen aftellen naar 22 juli!😃

Lizzyluc
    Bijdrager
    #10340208 Quote

Morgen eindelijk mijn eerste echo!!! Duurde zo lang. Heb mezelf wel voorgehouden dat ik misschien niet zo ver ben, was nogal onregelmatig dus was totaal geen pijl op te trekken! Ben super benieuwd! Hoe gaat het verder hier??

Appeltje’
    Bijdrager
    #10340563 Quote

Lizzyluc hoe was de echo vandaag?

Ik heb morgen de eerste echo. Ik vind het deze keer een stuk minder spannend dan bij mijn 1e kindje. Maar ik denk dat het morgen toch lang zal duren voordat het 16 uur is 🙈

Lizzyluc
    Bijdrager
    #10340649 Quote

Ik heb een goede echo gehad! Snap wat je bedoeld, stuk minder spannend. Maar toch weer heel fijn dat dat hartje klopt! Vooral omdat ik verwachtte dat het niet goed zou zijn omdat er wat dingen gebeurt zijn in onze omgeving waardoor ik het nog niet kon geloven. Maar goede echo dus! Goed kloppend hartje en nu 8+6 zwanger! Succes vanmiddag!! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

ImkeJariDex
    Bijdrager
    #10340752 Quote

Hoi allemaal! 

Nu (als het goed is) bijna 9 weken zwanger. Dan zou ik half februari ongeveer uitgerekend zijn. 28 juli de eerste echo. 
    Ik ben erg onzeker en terughoudend. Eerst die echo maar eens. Ik kan nog moeilijk van deze zwangerschap genieten. Dat komt doordat ik afgelopen februari met 24 weken afscheid heb moeten nemen van onze dochter. 
    De komende maanden en misschien wel de hele zwangerschap zal dus erg onzeker zijn. Lekkere domper op alle feestvreugde sorry! 

Ik stuur vooral een bericht omdat ik toch wat meer probeer bezig te zijn met deze zwangerschap. Ondanks dat ik dat nog erg moeilijk vind. Zo’n forum (of misschien een appgroep?) helpt me misschien… 

oh en natuurlijk: gefeliciteerd allemaal! 
    Ps. Ik heb al een zoontje van 2 jaar. 

Liefs. 

Littlesnuggle
    Bijdrager
    #10340775 Quote

Hoi allemaal! Nu (als het goed is) bijna 9 weken zwanger. Dan zou ik half februari ongeveer uitgerekend zijn. 28 juli de eerste echo. Ik ben erg onzeker en terughoudend. Eerst die echo maar eens. Ik kan nog moeilijk van deze zwangerschap genieten. Dat komt doordat ik afgelopen februari met 24 weken afscheid heb moeten nemen van onze dochter. De komende maanden en misschien wel de hele zwangerschap zal dus erg onzeker zijn. Lekkere domper op alle feestvreugde sorry! Ik stuur vooral een bericht omdat ik toch wat meer probeer bezig te zijn met deze zwangerschap. Ondanks dat ik dat nog erg moeilijk vind. Zo’n forum (of misschien een appgroep?) helpt me misschien… oh en natuurlijk: gefeliciteerd allemaal! Ps. Ik heb al een zoontje van 2 jaar. Liefs.

Jeetje wat heftig dat je je dochter zo laat nog bent verloren! Hoe is dat zo gekomen? Ik kan mij voorstellen dat de vreugde die je voorheen had niet meer te voelen is. Eerst zien, dan geloven. Zo zonde dat dat zoveel impact heeft. Ik hoop dat het nu lekker uitgroeit tot een gezond en blij frummeltje!! Heel veel succes! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct