Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Februari 2021

• Auteur

Hallo meiden!

Voeg me graag toe aan deze topic, ik ben nu 6 weken zwanger en ik ben eind januari / begin feb uitgerekend hangt nog even af van mn eerste echo op 18 juni! al heb ik nu al wel 2 dagen bloedverlies, ik heb contact gehad met de VK als het zo blijft moet het goed komen maar het bloedverlies moet niet heftiger worden even afwachten en spannend dus…. Hopelijk blijft het kleintje toch nog bij mij plakken. 

Gefeliciteerd allen met jullie zwangerschap trouwens dat we volgend jaar mooie wondertjes op de wereld mogen zetten en elkaar het ook nog kunnen laten weten hoe alles verloopt de aankomende maanden.

ps. weet iemand trouwens hoe ik mijn naam kan wijzigen? 

Sammys
    Bijdrager
    #10328063 Quote

Hallo gebruiker10246631

Als het goed is kan je die wijzigen bij je profiel/instellingen..

Ik heb ook 18 juni echo 🙂

#10328074 Quote

@sammy wat leukk!! ben benieuwd laat je weten als het geweest is.

Littlesnuggle
    Bijdrager
    #10328132 Quote

Yess 9 februari uitgerekend. Voel lichte druk op mijn onderbuik en af en toe een wat scherpere steek. En mijn tepels doen mega pijn. Benieuwd naar jullie bevindingen 😊

Loma
    Bijdrager
    #10328141 Quote

Ik kom me hier ook melden. 3 februari uitgerekend. Dit word ons tweede kindje. We hebben een dochter van 7 maanden. 

Vind het wel heel spannend weer. 

Februariiii
    Bijdrager
    #10328156 Quote

YES ik mag er ook bij 🙂

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Sammys
    Bijdrager
    #10328160 Quote

Gebruiker10246331 al gelukt om je naam te wijzigen? Ja zal lekker laten weten hoe het was!!

Nog meiden die meedoen aan moeders voor moeders heb me van de week aangemeld en vanavond komen ze de spullen brengen.. goed initiatief 😀

Februariiii
    Bijdrager
    #10328162 Quote

Goedemorgen, ja ik heb me gister aangemeld! 😊

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct