Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Februari Babys 2023

• Auteur
  • Februaribabytje
    Bijdrager

Hallo allemaal!
    Vorige maand heb ik helaas een miskraam gehad. Ik telde daarna meteen weer aan dus ik ben nu 4.5 week zwanger! Ik vind het heel erg spannend of het nu wel goed gaat. Mijn uitgerekende datum is rond 7 februari 2023 en ik heb de eerste echo 27 juni en jullie? Liefs

#10561645 Quote

Ik ben volgens mij precies even ver zwanger! Tweede kindje. 22 juni de eerste echo! 🙂

Februaribabytje
    Bijdrager
    #10561648 Quote

Wat leuk!! En wat fijn dat je je echo al een weekje eerder hebt!

Lenas
    Bijdrager
    #10561654 Quote

Ik zit precies op de grens januari/februari. Ik heb ook een miskraam gehad en de 22ste de eerste echo. Super spannend en wachten op de echo lijkt wel eeuwen te duren 😃

#10561660 Quote

Kort voor de zwangerschap van mijn dochter een miskraam gehad. Toen duurde het wachten ook echt heel lang. Merk wel dat dat nu met een kleintje in huis anders is 😉

#10561673 Quote

.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Kamilla
    Bijdrager
    #10561682 Quote

Leuk! Ik ben ook 7 februari uitgerekend. Ik heb op 24 juni de eerste echo.

Februaribabytje
    Bijdrager
    #10561700 Quote

Wat leuk! Dan zitten wij allemaal dicht bij elkaar! Nu allemaal rustig afwachten totdat we de echo hebben. Ik tel de dagen af! Morgen zit ik op dag 4.6 en toen kreeg ik de vorige keer een miskraam.. dus onbewust een spannende dag.

#10561702 Quote

Ik ben nu voor de eerste keer zwanger en ben volgens mijn cyclus 5 februari uitgerekend. 24 juni hebben wij onze eerste echo, ben dan precies 8 weken. Dit kwam ook precies uit met onze vakantie, want die maandag gaan we weg. Wachten duurt inderdaad lang.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct