Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Februari Babys 2023 - pagina 3

• Auteur

Wat leuk! Ik ben er ook net achter gekomen dat ik zwanger ben. Afgelopen 14 maanden 3 miskramen gehad dus super spannend allemaal! 21 juni de eerste echo.

#10562032 Quote

@mamainBrabant Ik herken je gevoel helemaal! Heb je nu ook iets anders dan de vorige 2 keren? Ik gebruik nu bloed verdunners en extra Porgesteron. Ik hoop dat dat helpt…

MamainBrabant
    Bijdrager
    #10562036 Quote

@Anneachtentwintig ik heb verder niks anders, extra opletten qua foliumzuur en gezonder eten. Had zaterdag laatste test gedaan. Zondag of maandag nod. Vanavond nog een test gedaan, en die zag er gelukkig duidelijk uit.

Nicollee
    Bijdrager
    #10562066 Quote

Wat verdrietig van jullie miskramen.

Ik zal duimen voor jullie dat het dit keer wel goed mag gaan🤞

#10562079 Quote

Dat is super!! Ik ga voor je duimen! 🙂

#10562080 Quote

@nicollee dankjewel!!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Februaribabytje
    Bijdrager
    #10562087 Quote

Gefeliciteerd allemaal! Super leuk! Wat naar om te horen dat veel een miskraam hebben gehad. Ik dus ook en ik ben zo bang. Heb ik buikpijn dan denk ik het is mis, voel ik de hele dag niks denk ik ook het is mis. We moeten maar rustig afwachten

Wendier
    Bijdrager
    #10562463 Quote

Hi allemaal!

Vandaag een positieve test, yay! Moest vandaag ongesteld worden maar dus mooi niet 🙂

Morgen nog een test zodat ik het écht kan geloven en dan maar eens de verloskundige bellen.. spannend! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct