Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Februari Babys 2023 - pagina 9

• Auteur
  • Nicollee
    Bijdrager
    #10567922 Quote

Dankjewel mathilde voor je positieve reactie 😁

Dit is inderdaad wat ik heel veel lees gelukkig.  Ik ga het ook proberen van me af te zetten.

En er toch van proberen te genieten .🥰

#10568275 Quote

Ik had 1 juli ook mijn eerste echo .

Een mooi klein frummeltje met een mooi kloppend hartje.

Ik ben alleen 1 week achteruit gezet.

Waar ik best wel verdrietig over ben. Volgens mijn ei sprong is dit onmogelijk.

De vk ziet het positief en ziet dit dagelijks. En het is maar mm werk. Wie weet word ik de volgende keer weer bijgesteld. Wie weet heeft het iets langer geduurd voor het vruchtje zn weg naar de baarmoeder had gevonden

Ik lees dat veel vrouwen dit hebben gehad .

Gelukkig kan ik daar wel een klein beetje een positief gevoel vandaan halen.

Ik heb 15 juli een extra echo voor mijn gemoedsrust en om de echo te krijgen die ik eigenlijk al 1 juli had gehoopt te hebben. Een iets groter kindje.

In mijn beleving klopt die week niet en heb er wel wat stress van helaas. En angst dat het mis zou kunne gaan.

Hoeveel weken zou je volgens jou zijn en hoeveel weken zegt de verloskundige nu dat je bent dan? 

Nicollee
    Bijdrager
    #10568357 Quote

Ik was afgelopen vrijdag volgens mijn  eigen berekening 7+2 en bij de meting van de echo 6+2

KS
    Bijdrager
    #10568744 Quote

Iehh vandaag de termijn echo! Keek er heel erg naar uit maar nu toch echt wel zenuwachtig 🙈

Hoe gaat het met jullie?

Ise
    Bijdrager
    #10568860 Quote

Hoi allemaal, vorige maand zijn wij erachter gekomen dat wij ons derde kindje in februari mogen verwelkomen. Mij lijkt het leuk om in een Facebookgroep gezellig te kletsen. Is deze er toevallig al? Groetjes!

#10569942 Quote

Hey er is een WhatsApp groep! Als je terug leest zie je een email waar je heen kan mailen om er in te komen. Als je die niet ziet laat het even weten dan kunnen we vast zorgen dat je in de app komt leeeuk! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Ise
    Bijdrager
    #10570599 Quote

Hoihoi! Wat leuk, zal het erg leuk vinden om er ook in te komen🤗
    Kan inderdaad terug vinden dat je je daar voor kan aanmelden, maar niet waar je het mailtje naartoe moet sturen. Zal het leuk/fijn vinden als je mij kan helpen. Ben erg benieuwd. 🥰 Lijkt me zo leuk om dingen te delen!

#10570903 Quote

februaribaby@hotmail.com

Hier kan je je 06.heen sturen en dan kunnen we je toevoegen aan de groepsapp. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct