Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Forumvriendinnetjes Dec Uitgerekend Augustus 2023

• Auteur
  • Kaat-
    Bijdrager

Ik maak dit forum even aan voor mijn zwangere forumvriendinnetjes uit het topic “zwanger worden, NOD december” zodat we hier verder kunnen kletsen. Voel je vrij om ook aan te sluiten. 🙂

JoyE
    Bijdrager
    #10596621 Quote

Yessss👍🏻

ZazouTwee
    Bijdrager
    #10596630 Quote

Ahhh top Kaat ❤️

Deze is niet over het hoofd te zien!

Kaat-
    Bijdrager
    #10596634 Quote

@JoyE, spannend ook je eerste echo trouwens 6 jan! Hopelijk mag ik ook in die week. Mijn man gaat op wintersport daarna…. en wil echt niet weer een week extra wachten 😅

Vandaag weer getest, streepje is in een dag van schaduwstreepje naar echt wel een zichtbare streep gegaan op de early van action, hopelijk blijft het elke dag zo oplopen. Ben nu 3 weken en 5 dagen, man ik knijp m echt voor de komende periode, wil graag een goede echo dit keer haha 🤞 ga denk ik donderdag met 4 weken de vk bellen. 🥳

Gloriaa
    Bijdrager
    #10596636 Quote

Fijn!!👍🏻

Rch
    Bijdrager
    #10596638 Quote

Gezellig 🤗

Toenstraks de afspraak bij de verloskundige gemaakt. Zo onwerkelijk nog allemaal😅

Hoe gaat het met jullie, hebben jullie al flink “klachten”? 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

bolleke-
    Bijdrager
    #10596639 Quote

Leuk initiatief! Ik kom er ook gezellig bij 😊

Vorige week vrijdag heb ik bloed laten prikken. Alle waarden waren goed, behalve vitamine D is wat aan de lage kant. De huisarts heeft een supplement voorgeschreven. Volgens de HCG waarde in mijn bloed was ik vorige vrijdag 4 weken. Denk dat het nu iets van 4w6d zal zijn.

30 december heb ik een eerste echo!

Gansjegans
    Bijdrager
    #10596646 Quote

Gezellig meiden! Ik moet het allemaal nog wel even laten bezinken haha. Dit is mijn eerste zwangerschap hebben jullie tips waar ik nu aan moet denken direct?

Kaat-
    Bijdrager
    #10596650 Quote

@Gansjegans, nu de tweede na de mk, maar wel mijn eerste kindje. Ook voor mij echt weer mega spannend. Vooral heel veel van genieten, niet teveel stressen, gezond eten, blijven bewegen en je rust nemen als je lichaam het aangeeft zijn de tips van toen.🥰 Maar ook ik sta open voor andere tips 🙃

@Bolleke spannend je eerste echo de 30ste! Fijn dat de hcg waardes in orde zijn! 

@Rch, hoeveelste kindje was dit voor jou?? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct