@JoyE, begrijp helemaal wat je bedoelt met die klachten. Bij mij wisselt het ook. Maar ik heb bij zure geuren wel echt kockhalsnijgingen.. vind dat zo vreemd 🤣. Dat had ik de vorige keer niet al zo snel. Af en toe steekjes in mn borsten maar ook niet dehele tijd. Wel heeeel veel plassen vooral snachts en steekjes bij mijn liezen en af en toe baarmoeder. Rug doet af en toe ook pijn maar dat zijn echt van die klachten die komen en gaan.
En bij de mk in sept had ik bloedverlies. Begon met bruin en echt heel weinig een week lang en op.de dag van de vroege echo stroomde het eruit.. wist dus gelijk dat het toen klaar was. Wel naar de echo gegaan om te kijken of ze iets geks zagen. Alles in orde en ik kreeg zoals altijd de opmerking “je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden”….. lief bedoelt.. maar op zo een moment lastig.
Ze zeggen dat bij de 2de een mk echt nog maar 5% is ipv 15. Dus ik hoop gewoon day het nu wel goed gaat, maar heb er vertrouwen in. Zeker omdat ik zo vroeg positief testte en het tot nu toe nog oploopt.
@Kelsey, welkom ! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoever ben jij dan? 😊