Froetie Vorige keer hadden we inderdaad een slechte NIPT uitslag, dus daarom extra spannend deze keer.
Paulatje Handig zulke vrienden! Ik heb zelf veel vriendinnen die nog geen kinderen hebben ondanks dat we allemaal al in de 30 zijn. En mijn man zijn vrienden zijn vaak al wat langer geleden ouders geworden of hebben nu net hun 2e of 3e. Succes met de huizenjacht! Hopelijk vind je snel iets moois!
TMAAM balen dat je toch weer misselijk bent. Hopelijk wordt het straks snel beter! Nog even en dan heb je de termijn echo! Spannend!
NDec Fijn dat de termijnecho goed was! Heerlijk dat je de spullen die je hebt gewoon kan hergebruiken.
Wij mochten vanmiddag ook weer even gluren als geruststelling. Deze had ik al ingepland omdat ik nog niet had verwacht al de NIPT te hebben, maar daarna toch lekker laten staan om even te kijken. Vandaag ook echt even een beetje een minne dag, door gezeik met de schoonfamilie (Echt helemaal klaar mee) en ook wat bekginnende keelpijn. Dus was even helemaal welkom om te gluren. En die kleine maakte er gelijk een mooie show van. Zwaaien, uitrekken, duimen en mooi de voetjes naast elkaar in beeld kortom weer gerustgesteld en even mogen genieten.