Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Geboren in november 2018

• Auteur
  • StephW
    Bijdrager
    #10146694 Quote

Haha nou hier wordt ook zeker niet doorgeslapen hoor! En thanks voor de bibs tip, ga er dan nog 1 bestellen!

Daniellewp
    Bijdrager
    #10146722 Quote

Gerako: Wat goed. Ik ben erg benieuwd! De druppels zijn gisteren gekomen en ik ben meteen begonnen met 10 druppels in de fles. Geef je het elke fles?

#10146735 Quote

Ik had de bibs via bol besteld. 2 voor 10.95 via blije ooievaar. Je had ook sets van 3. 

Gerako
    Bijdrager
    #10146746 Quote

@daniellewp Ik geef dan borstvoeding, maar geven het iedere voeding inderdaad. Doen ook 10 druppels, staat geloof ik 15, maar hij doet het hier prima op. 

#10147469 Quote

Hoe gaat ’t daar allemaal? Hier paar goede spuitluier gehad echt alles liep ernaast. Wat we ook probeerden, grotere luier, ander merk. Pfffff maar ja hoort erbij😉 de nachten gaan hier echt nog super. Gisteren kerstavond gevierd bij familie. Wilde ze om 21 uur al de laatste fles. Toen viel ze op schoot in slaap en zijn we rond 22.30naar huis gegaan met de gedachte weleens een pittige nacht te kunnen krijgen. Thuis in bed gelegd  werd ze klaar wakker. Tut gegeven.,,, om half vier mopperde ze beetje. Weer tut erin…. Vanmorgen om kwart voor 7 werd ze pas wakker! Apetrots waren we hihi.

Wij hebben trouwens voor in bad een zwemband voor om haar nek, dat ze zelf kan drijven. Geniaal is dat! 

StephW
    Bijdrager
    #10147499 Quote

Haha ik had haar gister een mooie jurk aangetrokken voor het diner op kerstavond, zat haar luier niet helemaal recht: alles onder de kerriegele poep! Jammer genoeg heeft ze nog steeds veel krampjes, maar ze sliep vannacht wel goed (moest er alleen om 4 uur uit). Bijzonder om kerst te vieren als gezin.. wat een geluk dat we gezonde kindjes hebben mogen krijgen!

Lees ook: Alles over doorslapen

Daniellewp
    Bijdrager
    #10147529 Quote

Gerako: bedankt voor je advies! Wij hebben nu wel opgehoogd naar 15 drupjes bij de flessen overdag. In de nacht heeft ze geen last. Het lijkt nog niet veel te helpen, al wordt krijsen wel “gewoon” huilen. Dus misschien iets minder extreem. Ook wij hebben de bibs besteld. En ook bij ons was de kerstjurk binnen 2 uur kerriegeel. Haha!

Didiee
    Bijdrager
    #10147588 Quote

Allereerst fijne feestdagen!

Hier hele goeie kerstavond gehad. We vierden het bij ons dus de kleine kon om 22 naar bed. Werd om 2 uur wakker van de honger. Flesje gegeven. Toen om 5 uur weer wakker. Meneer zette het op huilen. We konden hem troosten door hem bij ons in bed te leggen. Volgehouden tot 6 en toen had hij echt wel honger. 

Kerst vierde wij bij mijn ouders met veel familie. Heerlijk want zo kon hij overdag bij iedereen op schoot slapen. Dat doet hij het liefst. Om 20 uur op bed bij me ouders gelegd. En heerlijk geslapen. Om 24 uur meegenomeb naar hUis en thuis flesje gegeven. En nu net kwam hij weer voor de fles.

Geven jullie allemaal een extra grote laatste avondfles? En slaapt jullie kleintje dan langer door?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct