Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Geboren in november 2018

• Auteur
  • DanielleWPL
    Bijdrager
    #10169993 Quote

Wil ze niet gewoon meer drinken? Kun je eens proberen. Onze dochter (12wk) drinkt 5×180+6

DanielleWPL
    Bijdrager
    #10169995 Quote

Wil ze niet gewoon meer drinken? Kun je eens proberen. Onze dochter (12wk) drinkt 5×180+6

Mamatobenovember
    Bijdrager
    #10170734 Quote

Nee meer drinken is het niet, krijgt vaak 150 nog niet op. Probeer wel om 23.00 nu 180 maar dat is een keer maar tot 165 gelukt… en toen was het ook 4 uur wakker… en honger…. Ogja gaat wel beteren denk ik! 

#10171912 Quote

Wat vliegt de tijd alweer 4 maanden oud! Gisteren de eerste oefen hapjes gehad. Ik was mega enthousiast wilde er echt een momentje van maken. Jaff van de kleine ook echt reactie verwacht op de eerste hap….. Ze nam gewoon gelijk een hap alsof ’t de normaalste zaak van de wereld is haha. 

Jullie al eerste hapjes gegeven? 

Ik heb trouwens haaruitval ni te zuinig ☹️ echt na ’t wassen of als ik met hand door mun haren ga komt er een hoop mee. Echt ontzettend balen. Slik al extra vitamine en gebruik caffeine shampoo maar haalt niks uit 

Mamatobenovember
    Bijdrager
    #10174180 Quote

Slaapt jullie baby al door? Afgelopen twee dagen gingen we vooruit… een keer half 5 en een keer 5 uur… vannacht was het helaas weer half 4… ze heeft dan ook echt honger, drinkt de fles in snel tempo op en slaapt weer lekker verder. K vraag me alleen af hoe ik dat ga doen als ik over 1 week weer moet werken…. standje zombiemodus denk ik zo, werk in het onderwijs dus kost ook veel energie…. iemand misschien de gouden tip? Om 19:00 krijgt ze een fles en om 23:00 de laatste (150ml, soms op soms niet) door de dag op vraag meestal om de 3-5 uur…. 

DanielleWPL
    Bijdrager
    #10174182 Quote

Ja, het gaat heel snel! Onze dochter is nu 14 weken. Ik denk dat we haar ook vrij snel de eerste hapjes gaan geven. Ze drinkt nu 4×210+7. Ze is de hele dag druk aan het gymmen en rollen. ’s nachts slaapt ze nu ongeveer van 19.00 tot 8.00. De tijden wisselen nog wel een beetje.

Lees ook: Alles over doorslapen

DanielleWPL
    Bijdrager
    #10174184 Quote

O en inderdaad… haaruitval! Ik trek er ook hele plukken uit! Gelukkig heb ik een hele bos en valt het niet op. Maar de borstel zit iedere keer vol.

Mamatobenovember, het komt vast goed!! Ik heb verder geen tips… behalve misschien een papfles ’s avonds? Dat heb ik meerdere keren gelezen hier.

DanielleWPL
    Bijdrager
    #10179797 Quote

Wat een rust hier nu we weer aan het werk zijn. Hoe gaat het bij jullie?

Onze dochter drinkt nog steeds 4×210+7. (+- 9.00 – 12.30 – 16.00 – 19.00) De SAB Simplex zijn we nu aan het afbouwen. We merken weinig verschil en hopen daar over een paar dagen vanaf te zijn! Als ze 4 maanden is (ruim een week) willen we vrij snel hapjes proberen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct