Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Geboren in november 2018

• Auteur
  • MaartjeCo
    Bijdrager
    #10179870 Quote

Onze Fedde is nu 4 maanden en 1 week. Hij krijgt 180+6 7.00-11.00-15.00-19.00-22.00uur. Hij krijgt sinds afgelopen maandag groentenhap. We zijn begonnen met broccoli, hij trok vieze gezichten en begon de eerste keer een beetje te kokhalzen en spugen maar mondje bleef open gaan! 

Ik merk wel dat Fedde de flessen slechter gaat drinken. Die van 7.00u laat hij vaak wel 40ml staan en die van 22.00u gaat vooral het laatste stuk heel langzaam omdat hij half slaapt. We hadden die eerst om 23.00u staan maar dan lagen we allemaal zo laat op bed, dat we besloten hadden om die een uurtje te vervroegen. We halen hem dan wel altijd slapend uit zijn bedje.

De tijden die jij aangeeft zijn misschien ook wel wat voor ons? Weet ook niet zo goed wanneer ik meer moet gaan geven. Hij heeft nu voldoende aan 180..

Dat vind ik soms nog wel lastig met uitzoeken! Wat je het beste kan doen!

StephW
    Bijdrager
    #10179878 Quote

Leuk om te lezen dit! Eefje krijgt ongeveer 6x per dag borstvoeding wat ik binnenkort ga afbouwen. Hapjes al mee gestart toen ze 4 mnd was (ze is van 4 nov) maar ze proeft alleen en slikt weinig door. Courgette en peer zijn tot nu toe wel een succes. Haaruitval is niet normaal, ben denk ik over een maand kaal. Ze blijft een veeleisende meid en de nachten zijn nog niet top. Van papfles kreeg ze kramp maar mogelijk slaapt ze langer op kunstvoeding, daar starten we vnv of morgen mee. Gelukkig vindt ze speelgoed ook steeds leuker en heeft ze me iets minder nodig als ze wakker is. Lachen jullie kids al een schaterlach?? Daar wacht ik echt op!

Gerako
    Bijdrager
    #10179901 Quote

Heel leuk zo, de korte update!

Jasper krijgt ook 6 borstvoedingen per dag, ik wil er eigenlijk ook 1 laten vallen, richting afbouwen, maar vind het toch lastig. Toen ik de 10u liet vallen, ging hij van 7 naar 6 voedingen dus toen is het afbouwen niet gelukt. Twijfel nu een beetje welke ik het best kan laten vallen.

We voeden om

3:30 -7.30- 11.00 – 14.30-18.30-22.15

Wij zijn maandag gestart met wortel, en direct succesvol! Sinds gisteren bloemkool en gaat er ook net zo makkelijk in. Erg leuk! 

En de schaterlach is hier nog niet, hoop ook snel! 

#10179935 Quote

Leuk om te lezen!! 

Maartje, komt vast vanzelf! Bij ons ging de fles steeds leger. Op een gegeven moment bleef ze ontevreden na de fles. Toen hebben we het gewoon eens geprobeerd! En daardoor kwam er weer meer tijd tussen de flessen.

Onze dochter heeft nog geen schaterlach, maar ze is ook nog geen 4 maanden oud. Komt vanzelf denk ik dan maar. Deze lachjes zijn al zo leuk!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct