@Lovie Wat fijn om van je te horen! Super dat het zo goed met je gaat. Wat ben je al ver joh. Klinkt voor mij alsof het heel erg snel gaat! Heel begrijpelijk dat je niet zo veel meer schrijft, maar super lief dat je nog mee leest.
Het voelt inderdaad soms heel oneerlijk alsof je een bikkelhard harnas moet hebben en engelen geduld om door te gaan. Maar dat doen we! Ik hoop gewoon zo dat het uiteindelijk goed gaat komen, op welke manier dan ook.. En dat het uiteindelijk mogelijk is, daar zijn jullie het bewijs van. Daar houd ik me aan vast, dat geeft hoop!😊
@Just-Me Spannend hoor, hoeveel dagen is het nu na je eisprong? Ik blijf voor je duimen!
Hier gaat het wel goed. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het nu even verplichte rust is en dat ik het er maar even van moet nemen zo zonder hormonen in m’n lijf. Veel wandelen, rust pakken, wijntje drinken, massage inplannen. En dan zien we het wel over een week of twee.. Ik ga einde vd week beginnen met de nieuwe medicatie. Hopelijk voel ik me daar minder vervelend van!
@Camhay Heel herkenbaar dat je van alles voelt. Dat heb ik ook telkens. En soms voel ik het heel goed aan en soms helemaal niet. Meestal wijst dat er bij mij op dat het baarmoederslijmvlies goed groeit. Als ik tegen een eisprong aan zit is gaan staan/zitten heel gevoelig. Alsof ik door een bepaalde gevoeligheid heen zak (beetje gekke beschrijving, maar goed).
Hopelijk groeit er ééntje goed door en is er dinsdag meer te zien. Ik hoop het voor je!