Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Gonal F Ovitrelle - pagina 174

• Auteur
  • Sabbel
    Bijdrager
    #10290360 Quote

Charlotte hoe was je echo vanmorgen? Gebeurt er al iets..!!

Ik heb gister weer een echo gehad en gister avond ovitrelle gespoten.. morgen om 12u poging 2! Zie altijd zo op tegen dat ellendige wachtbankje.. maandag de 17e een bloedtest.. afgelopen keer was ik daarvoor al ongesteld geworden. 

Kimsterrr
    Bijdrager
    #10289969 Quote

Lisette wat een fijn nieuws!! Succes met het wachten. Duimen nu!

Charlotte: hopelijk is er dinsdag wel iets te zien! 🍀 Ons geduld wordt op de proef gesteld! 

Jilla 😥 super zuur. Weer een teleurstelling. Waar houdt het op he? Maar hou vol.. Het kan zomaar ineens wel lukken! Misschien voelt dat nu even niet als een reële kans maar houd moed 😘

Ik heb zojuist weer een echo gehad. Ik constateerde vanmorgen wat bruinverlies. Is normaal hoorde ik, kan voorkomen. Het is nog rustig maar aan één kant zit er een die “misschien door gaat groeien” volgens de arts en dat bekijken we vrijdag. Anders weer ophogen. 

Charlottte
    Bijdrager
    #10289876 Quote

Jilla, helemaal klote dit 😟 snap het helemaal. Doe rustig aan, zoek afleiding en verwen jezelf. Het is zo oneerlijk allemaal. Ik voel me meestal 2-3dagen zeer rot.. en als we dan weer richting een nieuwe eisprong gaan, stijgt de hoop weer. Nieuwe ronde, nieuwe kansen 🍀!

Mooi aan utrogestan is dat het je luteale fase verlengd. Echter de andere kant is dat het eigenlijk heel irritant is dat het je menstruatie tegen houdt. Voor mij voelt t dan alsof ik voor niks die bollen in breng…. omdat ik toch niet zwanger ben. Dan word ik liever ongesteld en ga sneller door naar de volgende ronde.

Jillla
    Bijdrager
    #10289608 Quote

Het gevoel in mn baarmoeder is weg en mn borsten worden minder gevoelig.. Ik ga me klaar maken voor een komende menstruatie.. 25 maanden lang iedere maand een grote teleurstelling. 25x verdriet, boos en teleurgesteld.

Charlottte
    Bijdrager
    #10289551 Quote

@ Kimster, super klote! Ik voel met je mee want mijn echo was ook nog niks. Waar ik vorige cyclus zo mooi een ovulatie had op dag 15, is er nu op dag 10 nog geen enkele dominante follikel te bekennen. Klote dus, had ik niet verwacht. Nu dinsdag terug om te kijken of er wel iets gebeurd… en anders moet ik ophogen naar 75E. We houden moed meid!! 🍀 

@ Lisette, super fijn! Wat een prachtig verjaardagscadeau zou dat zijn! Succes met de wachtweekjes!! 

#10288972 Quote

Hoihoi! 

Mijn echo was goed.. eitje was 20mm 🙂 dus gelijk de prygnyl injectie gehad.. zaterdagochtend m’n eisprong dan.. 14 feb m’n nod 🙂 en op m’n verjaardag bloedprikken mocht ik nog niet ongesteld zijn.. dus zou wat zijn als het raak is.. mooi valentijns/verjaardagscadeau! 🙂

Gr Lisette

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #10288904 Quote

kimster, wat kut zeg!! Snap heel goed dat je er nu even klaar mee bent.. ik zou ook zwaar teleurgesteld zijn.. maar ophoging kan echt ineens veel veranderen heb ik gelezen.. miss eventjes succes verhalen opzoeken op google? Ik heb vaak gelezen dat 50eh niets deden en na het verhogen wel.. lief blijven voor jezelf! Er gaat een moment komen dat je er goed op gaat reageren! X

Ik heb straks m’n echo, half twee.. hoop dat ik m’n prygnyl mag spuiten voor m’n eisprong 🙂 

Gr Lisette

Kimsterrr
    Bijdrager
    #10288886 Quote

:'( Ook al had ik al het gevoel dat die paar dagen langer 50eh geen zin had, dat is gebleken. Nog steeds rustig. Ik mag “één klikje” ophogen. Nou, whoohoo.. Ik heb er niet echt vertrouwen in dat dat zoden aan de dijk zet.. Ze bellen me nog als de arts vindt dat één klikje te weinig is want dat is maar 8.. Dus misschien moeten er 2 klikjes bij. Sowieso heb ik echt een rotgevoel nu. Het liep al dik een halfuur uit en ik zat er zelf al een 20 minuten te vroeg dus ik moest lang wachten en ik vond dit een onsympathieke niet-fijne dokter. Normaal gesproken ben ik echt heel nuchter en toch best optimistisch ten aanzien van het hele traject maar ik ben nu echt een beetje boos en vooral verdrietig, chagrijnig, teleurgesteld en blehh. Meteen nergens meer zin in, behalve met een heleboel chocola op de bank ploffen. Ik ben zo bang dat mijn lijf helemaal nergens op gaat reageren!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct