Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Gonal F Ovitrelle - pagina 175

• Auteur
  • Billie-Roos
    Bijdrager
    #10582519 Quote

Hoi, ik ben Billie-Roos en ik zou graag willen meeschrijven op dit forum. Een korte intro over mezelf: ben 33, ambtenaar en getrouwd. In oktober vorig jaar werd ik eindelijk zwanger met letrozol 5 mg (ronde 6). Halverwege mijn zwangerschap verloor ik alsnog mijn zoon door een interne bloeding, een dag na de 20 weken echo die perfect was. Sindsdien ben ik een schim van wie ik was en weet ik niet meer hoe het is om me oké of prima te voelen.

Mijn man en ik willen het graag nog een keer proberen. Sinds mijn bevalling is er wel een natuurlijke cyclus begonnen, maar is heel onregelmatig. Dus nu zit ik weer in het OI traject. Letrozol werkt niet meer, dus ben ik begonnen met Gonal F injecties. 50 en 62,5 werkten niet en sinds gister is de dosis verhoogd naar 87,5. BMS was al goed dik, maar geen follikel te zien die wilde groeien. Hopelijk werkt dit wel. De Ovitrelle spuit ligt al twee weken klaar, maar helaas… De cyclus wordt nu wel lang, is dat normaal in dit traject?

Liefs, Billie-Roos

Helena-z
    Bijdrager
    #10582635 Quote

@Billie-Roos, tjee wat ontzettend heftig.. dat moet ontzettend veel impact en onzekerheid meebrengen. 

Ikzelf ga nu pas de 2e ronde Gonal-F in met dezelfde dosis (75). 1e ronde ging de groei goed (2 goede follikels) en was BMS ook dik genoeg.Echter toch geen bevruchting. Nu net 1e meting van de 2e ronde gehad (na 7 dagen prikken Gonal-F) en eigenlijk vrijwel niets groots/dun bms. Dat vind ik wel balen, vorige keer was er al iets meer te zien/dikker BMS. Al is het nog wel vroeg, bij 11 dagen moet er meer duidelijkheid zijn. Wel kan het per ronde verschillen als ik het zo ook bij andere lees. 
    Ik vroeg de arts vanochtend hoelang normaal dan zou zijn tot groei zou moeten komen. Ze gaf aan tot 25 dagen na start prikken er wel genoeg verandering en groei moet zijn. Anders opnieuw beginnen.
    Ik ben ook wel sportief (hardlopen), en te fanatiek zijn helpt ook niet. Dat probeer ik nu minder te doen waardoor je lichaam meer rust krijgt. 
    Succes! Hopelijk slaat de 87,5 goed aan.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct