Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Groeiecho 24+1

• Auteur
  • TS
    Bijdrager

Vandaag een groeiecho gehad!

24+1 en 753 gram. Volgens de meeste websites ong. 100 gram zwaarder dan de gemiddelde baby, maar 3 dagen voor op schema, dus dat valt dan weer mee. Hoofdje loopt een week voor en de buik een klein beetje. Vorige keer ook zo (en ik heb ook een groot hoofd) en nu weer. Dus hij groeit perfect op eigen schema.

Hoe zwaar was jullie baby bij 24 weken?

AmyLynn
    Bijdrager
    #10189667 Quote

Met 24 weken weet ik niet, met 30 weken woog onze dochter 1600.

#10189711 Quote

Volgens websites? Ik zou gewoon vertrouwen op wat de vk zegt over de groei/zwaarte. Verder kan ik er niks op zeggen wij hebben geen groeiechos 

Kellebella
    Bijdrager
    #10189713 Quote

Bij mij was 28 weken echo 1500 gram ook zwaarder dan gemiddeld met mn zoontje had ik suiker dus toen gaven ze niet eens indicatie hij was 3675 gram .. deze baby gaat tegen 4000 gram wegen maar in mn mans familie komen zware babys voor ik maak me nier zo druk de verloskundige ook niet moet in de gaten gehouden worden verder niks

als verloskundige zich geen zorgen maakt zou ik dat ook niet doen .. als echt niet goed is sturen ze je gelijk door naar zkh 

Liefs

Mama van Jawad
    Bijdrager
    #10192193 Quote

Ik ben momenteel 28w + 4 dagen en mijn kleine man weegt ongeveer 1160 gram 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct