Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

 

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoofdpijn

  • Auteur
    Berichten
  • #10478409

    Ik gebruik al jaren de gewone anticonceptiepil. Alleen nu ik na me 2e kindje weer begonnen bent heb ik iedere maand 2 of 3 dagen barstende koppijn. Lig ik echt met pijnstillers in bed. Heb dit nooit eerder gehad. De jongste is nu 6maanden. Dus zal zeker hormonaal zijn. Wat zouden jullie doen? Stoppen met de pil en kijken wat er dan gebeurd? of ha bellen voor iets anders? Een derde is zeker welkom maar nog niet op dit moment zeg maar. Mocht t wel gebeuren dan is dat ook geen probleem


    Ivh
    Bijdrager
    #10478435 Quote

    Hi!
    Wat vervelend dat je er zo’n last van hebt.
    Ik zou even overleggen met je ha als je op dit moment nog even anticonceptie wilt gebruiken.
    Misschien is een ander merk van de pil beter voor je, of een andere dosering.
    En anders kan je wellicht andere anticonceptie aanvragen, zoals prikpil, minipil, etc etc.
    Succes!


    AenJ
    Bijdrager
    #10478466 Quote

    Hi, heel vervelend die hoofdpijn. Ik heb het zelf ook gehad en ben wel gestopt met de pil en de hoofdpijn is toen ook heel snel daarna verdwenen. Wij hadden de wens voor een 2e kindje, ons 1e is geboren via IVF maar inmiddels 28 weken zwanger van de 2e, op de natuurlijke manier, dus mocht je nog niet voor een 3e willen gaan zou ik zeker met de HA overleggen voor een eventueel alternatief.. 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct