Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

 

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Iemand Hier Ervaring Mee 2

  • Auteur
    Berichten
  • #10207590

    ik ben vorig jaar april gestopt met de pil. In december begonnen met tarwekiemolie capsules en daar vorige maand weer mee gestopt. Deze maand werd ik 3 dagen eerder ongesteld. (Nog nooit gehad in al die tijd dat ik gestopt ben met de pil) alleen nu de hele tijd steekjes in mijn buik en een opgezette buik.  Herkent iemand dit? 


    De tijd is rijp
    Bijdrager
    #10207661 Quote

    Ik heb nu iets soortgelijks. Ik slikte de capsules van trekpleister ‘multi zwanger’. Tijdens mijn vorige menstruatie daar mee gestopt omdat ze op waren. Had toen de hele tijd een raar gevoel in mn buik. Voelde me er niet lekker bij. Dus rond mn ei weer begonnen met die pillen. Mijn bruin verlies begon vandaag, terwijl ik dat eigenlijk pas maandag verwachtte (vorige week woensdag en donderdag positieve ovulatietest). Dus misschien komt het bij mij ook wel eerder omdat ik even gestopt ben met capsules slikken.  

    #10207672 Quote

    Weet je zeker dat het een menstruatie was en geen innestelingsbloeding? Was de bloeding zelf wel zoals je gewend bent?

    Voor mijn gevoel was het een normale bloeding. Duurde ook gewoon 4 dagen. Wat wel anders was is dat ik normaal best buikkrampen heb tijdens de menstruatie en dat had ik nu veel minder of nagenoeg niet.

    #10207752 Quote

    Tarwekiemolie zou toch helpen om het baarmoederslijmvlies op te bouwen, of niet? Zou het kunnen dat het nu wat dunner was en daardoor minder krampen om het af te stoten?

    Dat kan heel goed, alleen heb ik bijna mijn hele leven mega krampen gehad, dat was destijds de reden dat ik aan de pil begonnen. Vandaar dat het me zo op viel☺️. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct