Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Innesteling 2020

• Auteur

Lieve dames.

Help mij ik weet het namelijk echt niet meer.

Afgelopen maand hebben ik een en mijn partner de  liefde naar elkaar getoond, om het zo maar even te zeggen. Nu zijn we al klein tijdje bezig om inverwachting te kunnen raken.  Nu kreeg ik opeens op de 19de dag van mijn cyclus een bleoding. Maar zo desdanig weinig het was beetje bruinig. Bleef weinig bij het afvegen zat er ook wel is wat bloed op. Ik rekenen ja zou dus een innestelingsbleoding kunnen zijn. Vervolgens heb ik ook nog andere klachten. Ik ben echt dodelijk veemoeid en ga er soms bijna spontaan van huilen omdat ik echt niet meer kan. Schiet snel hoog in mijn emotie. En huil echt heel snel nu zit ik op dag 23 van mijn cyclus het bloeden is gestopt er zit alleen wat oud bruin bloed in mikn vagina (sorry)  daarnaast doen mijn borsten zo ongelofelijk zeer. Eerst kon ik een borts met gemak in een hamd vast houden. Maar nu voelen ze aan of ze echt heel veel groter zijn. Ben misselijk als ik me inspan of als ik opsta. En gigantisch duizelig door de vermoeidheid. Ik wil echt alleen maar slapen. Rare dromen. En op dag 20 voelde ik opeens in de ochtend mensturatie achtige pijn aan mijn baarmoeder die na een klein uurtje weer was weg getrokken daarna geen last meer van gehad. Ook heb ik last van opsepatie. Ik kaal maar en maak me zo druk. Heb rare dromen. 

Eigelijlk duid alles er op dat het mischien zou kunnen, maar vind het zo lastig moet nog 6 dagen voordat ik zou gaan menstrueren. Maar de emotisch worden zo hevig. Durf nog niet te testen ben bang voor teleurstelling. 

Hopelijk zijn er mensen die mij willen helpen. Of gerust kunnen stellen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct