@Evol, oh gelukkig maar! En wat een fijne afleiding, veel plezier op wintersport!!
@Frasseke: ahja, die echo’s heb ik inderdaad ook gehad. Hopelijk goed nieuws!
Rot dat je je zo voelt maar het is zó herkenbaar!! Natuurlijk ben je blij en gun je het iedereen, maar jezelf het allermeest toch!
In mijn vriendinnengroep zijn nu twee dames zwanger, waarvan eentje onverwacht. Een maand ervoor vertelde ze dat ze twijfelde of ze wel met haar vriend wilde samenwonen en later vertelt ze dus dat ze zwanger is. En met de opmerking: “Mijn lichaam was er blijkbaar klaar voor.”
Heeft even geduurd voordat ik blij voor haar kon zijn.. 🙈
Ik heb een ring voor mezelf gekocht met een opkomende zon om mezelf eraan te herinneren dat hoe kl*te ik me ook voel, de zon altijd weer gaat schijnen en ik me altijd weer beter ga voelen. Misschien heb jij ook iets om jezelf daaraan te herinneren?
@Gebeuiker: dat lijkt me ook een heftige mededeling inderdaad. Kun je dat een beetje een plekje geven? Op naar goed nieuws inderdaad!!
Ik heb gisteren de eerste spuit gezet, was wel even een momentje voor ons samen maar viel achteraf heel erg mee! Prik voel je nauwelijks, het zat meer tussen mijn oren haha.
Fijne zondag dames!