Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

Iui Ronde 1 Mrt 2023 - pagina 18

• Auteur

Helaas ook hier is het vloeien gisteren begonnen 😓😓😓😓😓😓😓😓

We.gaan vandaag gewoon verder en toegeven aan het feit dat ik op dit moment in het leven niet zo vrooijk kan zijn als ik had gewild. 

@jensky hoeven pogingen hebben jullie gehad tot het raak was?  Ik kan me voorstellen dat het super spannend is om jullie eerste echo te krijgen, het wachten duurt vast ontzettend lang.

Eefjee
    Bijdrager
    #10618281 Quote

Aaah nee wat enorm balen Gebruiker! Je voelde het natuurlijk al aankomen, maar kan mij voorstellen dat wanneer het echt doorzet er toch alsnog een teleurstelling is.

Hier hebben we de poging moeten afbreken, er was 1 eitje teveel die ook een bepaalde grootte had. Baal echt zo, ben er ook zwaar chagrijnig en verdrietig over. Het is niet alleen zo dat we de poging moeten stoppen, maar waarschijnlijk moeten we ook nog een maand rust inlassen, zodat mijn lichaam alle eicellen die al wel gegroeid zijn, maar niet gaan springen kan opruimen….

Dit betekent dus een enorme vertraging 😔 Snap echt niet dat ze dinsdag niet ingegrepen hebben, aan de andere kant had ik vandaag weer een andere arts, dus dat helpt ook niet mee.

Weer een teleurstelling om te verwerken. Ga dit weekend maar even lekker rust pakken met een goed glas wijn erbij, even verstand op 0.

Hoop dat jullie meer geluk hebben meiden!

Pizzas
    Bijdrager
    #10618304 Quote

Wat balen gebruiker, ondanks dat je het al voelde blijf je toch hopen dat de menstruatie uitblijft..

Eefje dat is een tegenvaller!! En dan dus ook nog 2 ‘verloren’ maanden.. mogen jullie nu wel zelf vrijen deze maand, of mag dat ook niet?

Ik heb mag aanstaande vrijdag testen. Tot nu toe werd ik 2 dagen daarvoor al ongesteld en voelde ik dat ook al 1 of 2 dagen aankomen. Dus de onrust in mijn lijf begint weer toe te nemen. 

Fijn dat we onze gedachten en gevoelens met elkaar kunnen delen. Sterkte en succes weer 🍀 

Geertjevd
    Bijdrager
    #10618306 Quote

Ah nee Eefje, wat een teleurstelling. Shit zeg! En inderdaad raar dat ze niet eerder ingegrepen hebben met al zo veel eitjes zichtbaar op jullie eerste echo. Het blijft toch allemaal maar gokken he.. 🙁

Krijg je nog wel echo’s om te kijken of alles slinkt en de volgende poging misschien toch door kan gaan?

Geniet van je wijntje en het mooie weer!

Vervelend gebruiker, toch weer die teleurstelling. 🙁 

Spannend altijd die laatste week Pizzas. Ik merk het inderdaad ook altijd al dagen van tevoren, maar hopelijk goed nieuws voor je deze ronde!!

Ik mag maandag 5 juni weer testen, duurt lang… 

Jensky
    Bijdrager
    #10618307 Quote

Wat een teleurstelling Gebruiker104! Echt spijtig. Ik had het geluk dat het gelijk bij de eerste IUI poging raak was, waarbij ik wel moet zeggen dat alle omstandigheden ook echt ideaal waren. Goed en veel zaad, twee mooie grote eitjes, heel goede baarmoeder omstandigheden (of hoe zeg je zoiets haha) zei de gyn. En ik had er vrij stressloze periode. Leek me al moeilijk om bij een volgende cyclus opnieuw alles zo ideaal voor elkaar te hebben. 

Jensky
    Bijdrager
    #10618308 Quote

Dat is voor jullie ook een grote teleurstelling Eefje, super jammer!

Spannend dat de testdatum dichterbij komt Pizzas! Ik duim mee! En hopelijk ook voor jullie goed nieuws Geertje. Wat een moeilijk proces, iedereen wil zó graag en het is jullie zo gegund!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10618310 Quote

Blijft inderdaad heel teleurstellend, ondanks alle symptomen ervoor blijf je hoop hebben dat het niet doorzet je nod.  

@EEEFJE erg vervelend voor je, je baalt gewoon dat je echt moet afbreken. Ik zeg je eerlijk bij de drie eitjes wilde ze dat bij ons ook doen maar ik heb de gok genomen.  Ik bedoel als ze in het buitenland pas bij 2 eitjes overgaan op insemenitatie waarom dan zo moelijk doen over 3? UITEINDELIJK was ik die week een dikke week eerder gaan menstrueren dus waarschijnlijk was de eisprong eerder geweest.   Hoeveel dagen onthouding wordt bij jullie geadviseerd dames? Pizzas en geertje veel sterkte komende dagen. Hoop dat het snel raak zal zijn. Ik vind het fijn dat we allemaal ons ei kwijt kunnen. Ik hoop snel op meer succesverhalen.

#10618311 Quote

@Jensky dat dacht ik al ergens gelezen te hebben maar wist het niet meer zeker. Ja 2 eitjes is perfect en genoeg zaad ook belangrijk.  Bij ons is dat eigenlijk altijd het geval maar ja wat is genoeg? Na bewerking moeten het er meer dan 1 ml zijn.  Leuk dat je nog actief bent, meeste mensen verdwijnen van dit soort forums terwijl jouw verhaal mij nu hoop geeft dat zo een traject kansen biedt. Want soms krijg je toch het gevoel dat ze soms ook maar ‘gokken’ 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen