Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Januari 2019

• Auteur
  • Wereldwondertje
    Bijdrager

Hoi,

Mijn naam is Maaike, 35 jaar en woonachtig in Vijfhuizen, tussen Schiphol en Haarlem. Ik ben moeder van Niek, geboren 6 december 2013, en Jochem, geboren 16 januari 2019.

Het lijkt mij gezellig om te kletsen met mama’s van januari 2019 kindjes. Het maakt helemaal niet uit of het je 1e, 2e, 3e of 10e kindje is. Ik heb het 5 jaar geleden allemaal al een keer meegemaakt, maar toch is het deze keer heel anders. Bovendien is Jochem ons wereldwonder, omdat het medisch gezien bijna onmogelijk was om nog een 2e kindje te mogen krijgen. 

Wie heeft er zin om mee te kletsen?

Liefs, Maaike

#10166389 Quote

Gefeliciteerd!

Wat leuk dat je nog een keer moeder bent geworden desondanks het niet kon. 

Ik ben mama van een zoontje van 2016 en nu uitgerekend in juli van onze tweede wonder. 

AmVB
    Bijdrager
    #10166420 Quote

Ik ben 30 januari mama geworden van ons dochtertje Marley! Ons eerste kindje. Ik klets graag mee!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie wonder, Jochem. 😍

Kr
    Bijdrager
    #10166448 Quote

Hoi! Ik ben 39 en mama van yara (4jaar) en sinds 25 januari mama van Enzo 😄

Wereldwondertje
    Bijdrager
    #10167449 Quote

Hoi!

Welkom 😊. Jullie ook gefeliciteerd met de kleintjes. Wat heerlijk is het om weer met zo’n klein mupje op de bank te zitten en te knuffelen. Hebben jullie dat ook?

Jochem is echt een heel relaxed mannetje. Slaapt goed, eet eindelijk goed en laat zich alleen horen als hij honger heeft. Hoe is dat bij jullie?

Zo zn flesjes en dan lekker naar bed. De ene dag is zn laatste fles eerder dan de andere. Meestal blijf ik dan nog wel even wat langer wakker, mijn man doet dan zijn machtfles en ik weer de 1e. Overdag komt hij rond de 3 uur en s nachts spaart hij ons en komt hij maar 1x 😊.

Liefs, Maaike 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct