Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Januari 2020 Baby

• Auteur
  • Mausch
    Bijdrager
    #10201442 Quote

Ik heb jou ook toegevoegd op FB!

Saaartje
    Bijdrager
    #10201500 Quote

Hoi dames, ik wil me ook toevoegen op fb, maar hoe zie je dat het geheim is? Zien mijn vrienden dan niet dat we bevriend zijn? 

RMoona
    Bijdrager
    #10201536 Quote

Nee niemand ziet dat je lid bent van de groep, op het moment dat ik je toevoeg.. beëindig ik ook de vriendschap met Bobien Fonk.. blijft het voor mij ook overzichtelijk 😉

Saaartje
    Bijdrager
    #10201627 Quote

Ok mooi, ik heb je toegevoegd 😊

Moontje
    Bijdrager
    #10202054 Quote

Hoi allemaal, 

Ik heb me ook aangemeld op fb ! Ben benieuwd. 

Ik heb volgende week vrijdag de eerste echo, zo benieuwd. Vind het heel moeilijk om mn mond te houden tegen iedereen. Wij hebben het wel al tegen de ouders verteld. Zijn er verder mensen die het al hebben gezegd tegen vriendinnen ofzo ? 

Mali Mali
    Bijdrager
    #10202063 Quote

Hoi allemaal! 

Zondag erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje! Uitgerekende datum is 19 januari en heb 3 juni de eerste echo.

super zenuwachtig, ben zo bang dat het misschien niet goed zit, heb al eerder een miskraam gehad.

Voel me ook niet zwanger ofzo, geen kwaaltjes.

Heb al een zoontje van 9,5 maand.

heb me ook aangemeld voor de FB groep!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10202082 Quote

Ook ik heb me net aangemeld voor de Facebook groep! 

Christianne
    Bijdrager
    #10202098 Quote

Hoi Moontje,

Wij hebben het op moederdag mijn moeder verteld en dag later mijn zusje.

Vind het ook enorm moeilijk om niks te zeggen. Heb al 2 meiden van bijna 7 en 9,5. We vertellen het hen over paar weken als 1e echo goed blijkt.

Jij al plannen om te gaan vertellen?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct