Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Januari 2020 Baby

• Auteur
  • RMoona
    Bijdrager
    #10242061 Quote

En oja.. zit net boven een gezond bmi,, dus ik heb niet veel overgewicht 😉

Mama Mia
    Bijdrager
    #10242064 Quote

Misschien maak ik me wel alleen maar gek. Vond het zo typisch dat ik eerst wel bijkom en de laatste week niet en zelfs iets lichter werd. 

Dank jullie wel voor jullie ondersteunende woorden 💋.

Rockss
    Bijdrager
    #10242311 Quote

@RMoona: 700 gram maar? Wauw!

@Mama Mia: zou me er inderdaad niet te druk om maken, en misschien niet dagelijks wegen? Dan wordt het misschien een soort obsessie, en geeft het onnodig stress. En maak je je toch zorgen dan inderdaad voorleggen aan de verloskundige :)..

Mama Mia
    Bijdrager
    #10242324 Quote

Jullie hebben gelijk, natuurlijk hihi… Ik ga proberen het los te laten. 

Ff wat anders, ons kleine monster trapte net op mijn baarmoedermond… 😶. Leek wel alsof ie er zo uit kon komen. Hebben jullie dat ook al eens gevoeld? Zooo raar!

Calathea
    Bijdrager
    #10242421 Quote

@Mamma Mia: dat nog niet maar kleine wordt wel steeds drukker en ga het nu ook de hele dag door voelen, ook als ik niet aan het relaxen ben 🙂 Heerlijk gevoel

Mama Mia
    Bijdrager
    #10242426 Quote

@Calathea: hoe zou jij het gevoel omschrijven?

Ik vind het meestal lijken op een zenuwtrekking van een buikspier. Zoals je wel eens hebt bij een oog, maar dan erger hihi. 

Ik kon me nooit vinden in vlinder of popcorn-gevoel. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Klaasjee
    Bijdrager
    #10242445 Quote

Haha nee dat heb ik gelukkig nog niet gehad. Merk wel dat ik veel op dezelfde plek voel. Onderin of rechts. Links voel ik het bijna niet.

Dat popcorn of vlinder gevoel ken ik ook niet echt. Wel het gevoel van die zenuwtrekking. 

In het begin vond ik het een vervelend gevoel. Nu begin ik er wel echt aan te wennen. Van de week zag ik je met een stomp ook ineens mn buik bewegen. Zag er heel apart uit😂

Vandaag niet gewogen mama mia?😉

Mama Mia
    Bijdrager
    #10242449 Quote

@ Klaasjee… schaam schaam voor de lunch en ik was nu een halve kilo zwaarder 🙈😂.. dus nu laat ik het echt los. Ik weet het ook ergens wel dat je het nog beter max 1x per week kan doen, want er zijn zoveel factoren die het beïnvloeden, maar mijn controlefreak neigingen namen het even over. Nu laat ik het wegen over aan de controles bij de verloskundige. Ik was een beetje belachelijk bezig. Denk omdat we zo toegeleefd hebben naar dit kindje en er al zoveel anders is gelopen dan je graag zou zien tijdens een zwangerschap. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct