Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Januari 2021❤️

• Auteur
  • GebruikerSanne
    Bijdrager
    #10335759 Quote

Waar is jouw Nipt naartoe gestuurd Anoek? Scheelt misschien wel per centrum, hoe snel ze zijn? De mijne was naar t AMC gestuurd. Het is geloof ik ook erg druk met aanvragen, er is serieus een beetje een corona babyboom geloof ik! In een appgroep met 5 oud collega’s bleken er deze week nog 2 zwanger te zijn, naast mij! 

Ik moet de pretecho nog plannen, maar hopelijk met 3 weken, dan weten we het geslacht! Zo spannend en leuk. 

M’n klachten zijn nog steeds een stuk minder gelukkig. Het hoogtepunt lag inderdaad rond de 9 weken dus sommigen van jullie zitten daar nog middenin.. sterkte!!

Faatje
    Bijdrager
    #10335764 Quote

Leuk om veel positieve verhalen te lezen!

Misschien een rare vraag, maar ik plaats weleens berichten maar krijg geen reactie van niemand. Zien jullie mijn reacties wel?

Unity
    Bijdrager
    #10335779 Quote

Fijn al die goede berichten! Ik ben al een klein beetje gespannen voor de termijnecho, maandagochtend mag ik! 

@Faatje er zijn heel veel berichten dus soms lees ik eroverheen. Soms typ ik een bericht en dan wordt het niet geplaatst… wat is je vraag?

AnoekHP
    Bijdrager
    #10335784 Quote

@Sanne, mijne naar het VUMC en de verpleegkundige had inderdaad al gewaarschuwd voor drukte, maar het begon vanochtend toch een beetje te knagen.. maar ik denk dat je gelijk hebt hoor, zal vast aan de drukte liggen! Dankjewel in ieder geval!

@Faatje denk dat het vooral de vele berichten zijn en ook dat het een beetje een statisch forum is. Maar idd, heb je een specifieke vraag waar je het antwoord op mist?

Spannend maandag @unity we zullen aan je denken!

Unity
    Bijdrager
    #10336102 Quote

Jaaa wij hadden een goede echo! Zooooo bijzonder, echt al een klein mensje! Morgen bloedprikken voor NIPT en volgens de verloskundige binnen een week de uitslag. Weer wat gezonde spanning maar vandaag echt in de wolken. 

Hoe is het met jullie?

Ikbendoutzen
    Bijdrager
    #10336132 Quote

Unity wat heerlijk! Super, geniet ervan! Wat is je uitgerekende datum?  

Al meer dames die een buikje beginnen te krijgen? Ik zit nu op 13+2 en merk dat mn buik toch echt wat boller is, buitenwereld ziet dit nog niet. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

MariekeSep
    Bijdrager
    #10336139 Quote

Wat fijn Unity! Er is echt veel goed nieuws in deze groep, ik hoop dat de hele bulps die deze week en begin volgende week mogen voor de termijnecho daarbij kunnen aansluiten!

Hier wel echt een zichtbaar bolletje, ik ben nu 10+4 en ik denk dat ik het met 15 weken kan vergelijken met de eerste zwangerschap. ’s Avonds lijk ik wel 20 weken zwanger… Vorige keer ook snel een buikje gekregen in verhouding maar tussen 22-30 weken nauwelijks gegroeid. Ik draag nu ook al wel zwangerschapskleding wat het absoluut accentueert maar ik voel me liever comfortabel dan het verbergen in te strakke spijkerbroeken! 

Ik weet nog wel dat ik het de eerste keer echt heerlijk vond om zichtbaar zwanger te zijn (en er niet net tussenin te zitten, is ze aangekomen of….), dus lekker van genieten als het moment komt dat iedereen het kan zien @Doutzen!

CvdLB
    Bijdrager
    #10336184 Quote

Mijn buik is ook echt meer opgezet, maar ik lijk eerder nog ‘dik’ dan zwanger. Helaas had ik nog wat extra kilo-tjes van de vorige zwangerschap.

Sinds gisteren lijkt de misselijkheid ineens enorm toe te nemen, morgen 10 weken dus hopelijk zwakt het ook snel weer af. 

Vandaag intake gehad bij de verloskundige. Best een hoop info gehad in verband ik bij de vorige zwangerschap, een zwangerschapsvergifiting en zwaar bloedverlies na de bevalling had. Ga vanaf deze week een soort asperine slikken om het risico op herhaling van de vergiftiging te verkleinen. Toevallig iemand uit de groep die dit ook heeft? Verder ‘moet’ ik dus ook medisch bevallen, maar vooralsnog wel met verloskundige dus daar ben ik heel blij mee. Ook heb ik het hartje gehoord via de doptone. Super blij mee want de kans was klein.

Volgende week eindelijk de termijnecho!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct