Ja idd spannend Tulipaa, hopelijk draait ze nog braaf en anders hopelijk succes met die versie 🤞
Ik heb inderdaad wel een liggingsecho. Snap dat je baalt dat je die niet hebt MariekeSep! Toch fijn nog even een keertje kijken. Heb wel een placenta die iets aan de lage kant lag, dus ze kijken wel of die is opgetrokken. Maar had hem geloof ik anders ook gehad vermoed ik. Man mag idd ook mee, maar m’n zoontje niet dus ik ga wel steeds alleen naar de afspraken toe. Ik hoorde vorige keer dat m’n zoontje (of wie dan ook, naast m’n man) niet mag komen als ik in het ziekenhuis lig na de keizersnede. Dat vond ik wel even slikken. Hoop echt dat ik weinig complicaties heb en snel naar huis mag dus.. merk sowieso dat ik het emotioneel zwaarder begin te vinden. Merk dat ik me echt tekort voel schieten naar m’n zoontje dat ik fysiek weinig kan en dat de verbouwing echt pittig is. Stukwerk is een week uitgesteld, dus op de bovenverdieping pas eind volgende week klaar en dan moet alles nog afgemaakt worden. Voelt niet fijn, alsof de kleine meid nog niet welkom is ofzo. Vrijdag 35 weken, de tijd begint te vliegen! En ik weet dat er genoeg netwerk is aan hulp als ik opeens eerder zou bevallen, maar ik heb graag controle en wil het zelf voorbereiden, kleertjes wassen, kastje inrichten.. naja het is wat het is en het risico heb ik genomen, dus nu hard duimen dat ze niet verder gaan uitlopen! 🤞🤞
Naja sorry voor de emoties haha maar hebben jullie ook zo’n nesteldrang? Echt alles moet schoon momenteel (categorie met oude tandenborstel en chloor tussen de tegeltjes gaan schoonmaken) en opgeruimd en het huis is het tegenovergestelde daarvan! Ben me nu maar aan het richten op Sint en kerst cadeaus inslaan, soort compensatie zodat ik toch heel veel kan shoppen (online) en iets nuttigs kan voorbereiden! Ga ook komende week iig een bevaltas klaarzetten en de maxi cosi eens opzoeken, geeft hopelijk ook al wat rust.