Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Januari 2021❤️

• Auteur
  • Mouikebeth
    Bijdrager
    #10315424 Quote

Oudbloed kan ook een teken zijn dat je baarmoeder aan het schoonmaken is! 

Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik helderroodbloedverlies vanaf 4+3. Dit was elke dag een klein beetje maar uiteindelijk wel met 7wkn een mk. 

Bij mijn 2e zwangerschap heb ik met 5wkn 3 dgn bloedverlies gehad. Niet extreem veel, maar de moed was me wel weer in de schoenen gezakt. Alleen hebben we nu een blije boy van 8mnd (bijna) omlopen. 

En nu deze 3e zwangerschap. Ook omdat ik er totaal niet vanuit was gegaan natuurlijk sinds vrijdag bruin oud bloedverlies. Alleen s’ochtends met afvegen en vandaag bijna niks meer. Ik dacht zaterdagochtend ook gewoon dat ik ongesteld werd, maar al wat kwam geen ongesteldheid. Dus s’middags op aandringen van een vriendin eerst kruidvat test gedaan en daarna cb. 

Dus bij bloedverlies niet al te snel de hoop verliezen, want het kan ook gewoon goed komen😉🤞🏻

Girafje
    Bijdrager
    #10315433 Quote

..

Ditje
    Bijdrager
    #10315450 Quote

Hi dames!

Ik heb ook geschreven op het topic van December baby’s want val dan net op 31 december, maar mijn app zegt 1 januari 😆. Ik heb in iedergeval positief getest! 💝

Ik lees dat een aantal dames af en toe bloed verlies hebben? Mijn verloskundige heeft mij verteld dat 9 van de 10 bloedverlies kan hebben, van bruin tot rood. Komt dus best vaak voor! 

groetjes 💖

Girafje
    Bijdrager
    #10315453 Quote

Weet ik helaas is het bij mij wel altijd een teken dat mijn menstruatie er aan komt en heb dit bij mijn vorige 3 zwangerschappen nooit gehad zelfs bij mijn miskraam niet dat begon pas met 11 weken en was ook gelijk klaar na die ene keer 

mamavogel
    Bijdrager
    #10315463 Quote

Wat leuk zo’n groep! 🙂 Ik heb zaterdag ook een test gedaan met een tuurstreepje. Sindsdien nog veel meer testen :p Ik ben waarschijnlijk 4 januari uitgerekend. Ik ben zo benieuwd, want ik heb al een dochter van 6 en een zoon van 1 waarvan ik bij beide eind december uitgerekend was. Mijn zoontje is op kerstavond geboren en mijn dochter op 8 januari. Het kan goed een dubbele verjaardag worden.

mamavogel
    Bijdrager
    #10315468 Quote

..

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Girafje
    Bijdrager
    #10315470 Quote

Ik ben ook 4 januari uitgerekend denk ik… ik heb vrijdag en zondag een test gedaan de 2de volgens mij wel iets minder turen dan de eerste maar nog niet echt overtuigend hoe duidelijk zijn jou testen nu en welke testen gebruik je?

Linx
    Bijdrager
    #10315479 Quote

Hoihoi,  Na 13 rondes (waarvan 1 zws 2maanden geleden geëindigd in miskraam).. terug positief nieuws! Vandaag getest (op NOD) met clearblue en positief 🤗 Ik heb ook meteen mijn bloed laten trekken om te kijken of alles oké is. 😅 ik ben uitgerekend voor 04/01. Hopelijk gaat alles goed deze keer.. Spannend! Eerste kindje hier 🙂  groetjes!  Julleke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct