Tulipaa ja dat is ook lastig dan inderdaad als je die weeenremmers niet verantwoord vind. En op zich gaan stuit bevallingen ook vaak goed toch? Alleen vervelend als je het ziekenhuis liever niet zou willen zoals Anoek.. al kan ik een ruggenprik ook best aanbevelen als het lang duurt hoor 😉
Mariekesep wat een lastig dilemma zeg!! Je moeder instinct gaat dan natuurlijk zelf mega pijn lijden om je kindje iets te besparen.. balen dat er geen onderzoek naar is, al is het natuurlijk lastig hoogzwangere vrouwen vinden die risico willen lopen voor een onderzoek, dus misschien is het gewoon veilig maar dus niet zo onderbouwd.. ik hoop dat het gewoon snel afneemt de pijn want het is echt geen pretje voor je zo!
Ik zit op m’n zolder quarantaine te werken maar ben constant afgeleid haha, wasje draaien, forum checken etc.. het is maar goed dat ik bijna verlof heb want ik ben niet meer echt productief te noemen 🙈 De verbouwing loopt ondertussen door, vandaar dat ik op zolder zit. Gisteren is de nieuwe keuken geplaatst. Er moet nog wat afwerking in verf en tegels maar het plaatsen was in 1 dag geregeld inclusief alles wat werkt dus dat was echt geluk hebben. Had een hoop ramp verhalen gehoord van mensen met incomplete bestellingen of verkeerde kleuren kastjes etc. De jongens knallen best aardig door dus voor de kerst hopen ze alles klaar te hebben. Vanaf dit weekend zijn de kamertjes gestukt en kunnen we zelf met hulp van vrienden en familie aan de laminaat, verf plinten etc race tegen de klok en duimen dat ze niet spontaan eerder komt! Maar als het goed is, redden we het net, met nog wat laatste puntjes op de i in februari. 🤞🤞🤞