Gefeliciteerd Yvettje en Louiseh! Weer twee mannen erbij 💙. Volgens mij zijn de jongens flink in de meerderheid in januari haha.
Hier gaat alles best goed! Herstel van de bevalling gaat super en de stuwing is al op zijn hoogtepunt geweest. Heb de eerste dagen wel zware naweeën gehad. Ze zeiden dat dit heel normaal was want korte bevalling en tweede kindje. Meer dit gehad? Gelukkig is het achter de rug maar vond ze soms oprecht heftiger dan de weeën tijdens de bevalling. Ik heb helaas sinds vandaag wel weer last van mijn nieren dus daar moet ik spoedig naar laten kijken. Misschien toch nierstenen, ik had zulke goede hoop maar we gaan het zien.
Ik zag trouwens dat mijn bericht vlak na jullie bericht kwam over de heftige bevalling @Doutzen en @GebruikerSN. Ik kan me oprecht niet voorstellen hoe dit voor jullie moet zijn geweest. Fijn dat je met behulp van therapie het een plek hebt kunnen geven SN en ik hoop dat jij dat op termijn ook kan Doutzen.
@SN: ook heftig zeg zo’n buikgriep! Zit je nu écht niet op te wachten natuurlijk.
Ik vind de avondklok en maximaal 1 bezoeker ook heftig. We hebben een prachtige zoon gekregen dus ik houd me daar maar aan vast maar jeetje wat zou ik de zwangerschap en kraamtijd graag over willen doen in de “normale tijden”. Ik hoef heus niet continu bezoek te hebben maar ik wil wel dat mijn ouders samen kunnen komen en dat we leuke dingen kunnen doen met onze oudste zoon. Mentaal best een dingetje dit in combinatie met kraamtranen en wat vermoeidheid merk ik 😅