Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Januari 2023 - pagina 37

• Auteur
  • Depss
    Bijdrager
    #10566611 Quote

Goedemorgen Dames,

Ik zit morgen rond de 9 weken:). 22-06 vitaliteits echo gehad en een kloppend hartje. 14-07 de termijn echo.

Het is ons tweede kindje en ik heb alleen nog twee treggings die ik kan dragen. Zodra ik de zwangerschapsbroeken uit de kast haal zie je het heel erg. Hoe doen jullie dit met werk? Hoop nog tot na de termijn echo te kunnen rekken met vertellen.

De ouders weten het wel beiden aan het einde van deze week:). Gelukkig valt de misselijkheid mee en ben ik alleen erg erg moe. 

Mar loes
    Bijdrager
    #10566793 Quote

Vandaag een hele goede 13 weken echo gehad!😊

Wendyjanuari
    Bijdrager
    #10566870 Quote

Goedemorgen,
    Gefeliciteerd allemaal! Ik ben na een mislukte isci begin dit jaar (eitje bleef niet zitten)
    Totaal onverwachts zwanger geraakt. Ik ben iets meer dan 12 weken zwanger.
    10 januari uitgerekend. Met 7 weken al een mooi kloppend hartje gezien, en met 11 weken.
    Volgende week de 13 weken echo en heb de nipt zonder nevenbevindingen laten prikken maandag. Dus dat is nog even afwachten.

#10566982 Quote

Ik heb gister de uitslag van de Nipt test gehad en die was goed gelukkig. 😃
    As maandag 13 weken echo!
    Wel resus c negatief kwam uit de bloedtest maar dat hoeft nog niks te betekenen dus moet bij 27 weken weer een bloedonderzoek doen.

#10567015 Quote

Hier ook de 10de week en de misselijkheid lijkt ook wat onder controle nu.
    Blijkbaar normaal omdat dooierzakje moederkoek geworden is en er daarvoor een enorme hormonenopstoot is. Zou nu wat normaliseren. Hopen dat het zo blijft 🤞

IsaV
    Bijdrager
    #10567538 Quote

MAMABEERTOBE, dat kan best hoor dat je minder misselijk wordt. Ik had het zelf na 9 weken bijna niet meer en alles is nog steeds goed 🙂 

Wat een goed nieuws lees ik hier allemaal zeg!

Depss, misschien wat lossere kleding dragen? En blousjes die je kunt laten blousen zeg maar?
    Ik heb het iedereen al verteld maar vind nu ook wel dat je het echt goed ziet. Heb wat nieuwe jurkjes besteld en al een zwangerschapsbroek. Kan wel weer even vooruit nu 🙂 

Mar loes, super goed nieuws!

Wendyjanuari, wauw wat bijzonder! Zo’n geweldig nieuws. Geniet er maar volop van! Succes nog met wachten op de NIPT resultaten. Ik vond het bij mij wel snel al dat ik ze kreeg, super fijn. 

Gebr850, wat fijn dat je ook minder misselijk bent. 

Gebr219, wat goed! Wat is precies het risico als je resus c negatief bent?

Hier ook een goede NIPT uitslag 🙂 erg blij mee! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

IsaV
    Bijdrager
    #10567541 Quote

Mamaliessie  17 mei 

Radijsje  17 mei 

JessieL   17 mei 

Tahira ❤ 3 januari

Jacw      17 mei  ❤ 5 januari

Gebruiker219  17 mei 

IsaV        18 mei  30 december 2022

Mar loes 19 mei ❤ 29 december 2022

Cillatje    23 mei ❤ 9 januari 2023

Vhs 23 mei  
    ❤ 15 januari 2023

Whatsername 25 mei 14 januari 2023

NCY        27 mei   14 januari 2023

Tikanw   28 mei  ❤ 8 januari 2023

Gebruiker147 30 mei ❤ 8 januari 2023

Efje 30 mei 

FvS 3 juni

Mamoetje 3 juni 

Genr699 7 juni 24 januari 

MamavanIJ 8 juni 

Shauni ❤ 29 januari

Ingelle 15 juni ❤ Tweeling 7 januari

PreggyLove  17 juni 

Depss ❤ 22 juni

Gebr291   1 januari

Gebr040 27 januari
    BiancaVosje 29 januari

MAMABEERTOBE ❤ 19 januari

Simcharlotte 20 januari

MamaVanAiden  29 januari 

Kaarx ❤ 19 januari

#10567623 Quote

Hier even van internet 😉
    Bent u Rhesus c-negatief? Dan is er een kleine kans dat u tijdens de zwangerschap antistoffen tegen de bloedgroep van uw kind maakt. U krijgt daarom in week 27 van uw zwangerschap een extra bloedonderzoek. Deze antistoffen kunnen bloedarmoede bij de baby veroorzaken.

Tijdens de zwangerschap kan bloed van het kind in het bloed van de moeder komen. Bij de geboorte is de kans dat dit gebeurt zelfs vrij groot.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct