hi hi,
Bij de groei echo was hij wel aan de grote kant vooral zijn buikje. Hoofdje gelukkig gewoon op schema deze was bij de 20 weken echo aan de grote kant. 21 december de laatste groei echo.
Deze uitslagen zullen wel mee gaan naar de gyneacoloog want 21 december is tevens mijn laatste afspraak bij de verloskundige en ga ik over naar het ziekenhuis. 30 december het laatste gesprek over bevallen of keizersnede. Het is inderdaad een keuze.
Onze dochter was groot ruim 4 kilo en sterrekijker. Hierdoor werd het uiteindelijk tijdens het persen een spoedkeizersnede.
Nu mogen ze niet inleiden etc om een grote baby bijv. eerder te halen want dan wordt de druk op de oude wond te groot. Dus ik heb nu zelf zoiets van als het natuurlijk op gang komt wil ik het wel proberen tot 39 weken en dan in week 40 een keizersnede plannen mocht hij niet zelf komen. Dit om hetzelfde te voorkomen 20 uur in het ziekenhuis met weeen en doodvermoeid een keizersnede in dat was niet fijn in mijn herstel en het herstel duurde erg lang. Ze mogen zowieso tijdens het proberen op elk moment de bevalling als nog keizersnede laten worden als de druk alsnog te groot wordt en de baarmoeder zou kunnen scheuren.
Het wordt hier ook wel zwaar! met een 3 jarig meisje met eigen wil vind ik de mama dagen soms nog zwaarder dan de werkdagen. Over 1,5 week ook met verlof en donderdag de sleutel van ons nieuwe huis. Wordt druk allemaal en ik ga echt proberen mijn rust te zoeken en te behouden.
Nog even @ IsaV met hoeveel weken ga je met verlof? Volhouden meis:) straks lekker de beentjes omhoog!