Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

Juli 2020

• Auteur
  • Pompoentje
    Bijdrager

Hoi,

volgens mij is er nog geen topic voor de uitgerekende dames in juli. Als ik het zelf bereken ben ik rond 5-7 uitgerekend.

wie heeft er zin om mee te kletsen? 

MamaDV
    Bijdrager
    #10259763 Quote

@pompoentje   ik sluit mij heel heeel voorzichtig aan bij deze groep, kan het nog niet helemaal geloven dat ik opnieuw mama mag worden omdat het door PCOS niet zo vanzelfsprekend is, maar gister toch echt positief getest! nu hopen dat alles goed mag gaan😍

#10259806 Quote

@pompoentje en @mamadv

Ook ik sluit mij graag, voorzichtig, aan bij deze groep. Uitgerekende datum rond 8 juli. Afgelopen zaterdag ‘dik’ positief getest 4 dagen voor NOD morgen gaan we voor de zekerheid nog een test doen,🤞🏻.  Wat zijn jullie symptomen? 

Wij wonen sinds februari in Canada, hier gaat het dus iets anders dan in Nederland.. heeft iemand hier ervaring mee? 

#10259809 Quote

Ik sluit me hier voorzichtig bij aan😊 kom ongeveer uit op 8 a 9 juli ☺️☺️ vind het heel erg spannend het is mijn 1ste zwangerschap hihi iemand tips voor me?

MamaDV
    Bijdrager
    #10259813 Quote

Spannend allemaal he! @gebruiker10179492 wauw Canada wat bijzonder om daar te wonen lijkt me,

zijn jullie allemaal van de 1ste zwanger? misschien leuk als er behoefte aan is om een klein app groepje te starten met een aantal meiden, om ieders ervaringen etc te delen

#10259814 Quote

Ja dat lijkt mij wel prettig een klein appgroepje, ben jij ook in verwachting van je eerste of heb je er al eentje mamadv?

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

MamaDV
    Bijdrager
    #10259816 Quote

@gebruiker10179469

Ik heb al een zoontje van bijna 2 jaar 

#10259817 Quote

Ahw dat scheelt wel denk ik😉 ik ben zelf wel heel zenuwachtig haha is er iets waar ik nog rekening mee moet houden nu?

MamaDV
    Bijdrager
    #10259819 Quote

haha ja en toch vind ik het weer net zo spannend als bij nr 1🙈 

Alleen opletten wat je eet en voor de rest probeer van elk moment te genieten!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen