Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juli 2021

• Auteur
  • Rammelaar
    Bijdrager
    #10368737 Quote

Goedemorgen! Gefeliciteerd allemaal. Ook ik mag voorzichtig meeschrijven. Uitgerekend rond 7 juli. Hopelijk gaat alles goed. 

Wij hebben een dochtertje van bijna 1 jaar. 

#10368743 Quote

Ik tussen 5 en 9 juli ! Eerste kindje! Super spannend! 🎉

#10368745 Quote

23 november eerste echo!

Suuzieqq
    Bijdrager
    #10368754 Quote

Voor ons eerste kindje. Ik ga morgen de verloskundige bellen. Ik heb in mei een miskraam gehad dus hopelijk kan ik snel terecht om te kijken of alles goed gaat. Zou leuk zijn als de eerste echo op 13 november mag, want dat is mijn verjaardag en word ik 31. Ik ben dan nog maar 6 weken, dus dat is misschien wel vroeg.

Memily
    Bijdrager
    #10368764 Quote

Gefeliciteerd! Hier waarschijnlijk rond 2 juli.:)

IrisB
    Bijdrager
    #10368769 Quote

Goedemorgen,

Gefeliciteerd allemaal!!

Ik ben 9 juli uitgerekend! In het topic juni / juli 2021 vinden jullie een link naar een FB pagina, als jullie dat leuk vinden!

Vrijdag en gisteren hebben we het onze ouders alvast verteld, aangezien ik het toch niet voor mij kan houden bij hen. En als het wel mis gaat, vinden we het fijn dat zij het ook weten.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Rammelaar
    Bijdrager
    #10369780 Quote

Hi dames,

Hebben jullie al last van kwaaltjes/symptomen? Ik heb weinig eetlust en ben misselijk. 

Inmiddels ook de vk gebeld en een eerste echo op 30/11. 

Suuzieqq
    Bijdrager
    #10369803 Quote

Hallo dames,

Ik heb een klein beetje pijnlijke borsten en verder best vaak wat steken in mijn onderbuik. Lijkt erg op menstruatie pijn. Op 23 november heb ik de eerste echo.

Wanneer vertellen jullie het aan jullie ouders? Ik ben 13 november jarig en zou het dan al graag willen vertellen. Mijn ouders weten dat ik in mei een miskraam heb gehad maar mijn schoonouders niet.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct