Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juli 2022 - pagina 10

• Auteur
  • Mamavanguus
    Bijdrager
    #10509515 Quote

hier eigenlijk hetzelfde als bij veel anderen met een vroege echo, ben terug gezet in tijd (een week!). Komt echt vaak voor blijkt.. Wel een kloppend hartje gezien dus dat was heel fijn. Merk ook dat ik er toch onzeker over ben, zeker als ik dan een dagje iets minder misselijk ben. Volgende week weer een echo om te checken of t gegroeid is.. 

#10509607 Quote

Hier ook deze week een echo gehad, ook een week terug gezet naar 6.3 wk. Maar wel kloppend hartje gelukkig. En een lege vruchtzak (mogelijk was het eerst een tweeling). Blijft toch heel spannend bij zo’n vroege echo, aan de ene kant geruststelling maar ook niet kunnen wachten op volgende echo. Zeker na 2 miskramen dit jaar. Maar toen geen kloppend hartje rond deze termijn, maar lege vruchtzakjes.

#10509618 Quote

Fijn dat jullie een kloppend hartje hebben mogen zien!
    Ik mag volgende week…. En ik knijp m enorm. Heb ook veel minder last van mijn borsten en omdat het zolang geduurd heeft dat t raak was heb ik ergens in mijn hoofd dat t vast niet ok is. Misschien ook omdat we de hoop al hadden opgegeven….

Hopelijk jullie de volgende echo ook goed. En is er een mooie groei te zien.

#10510437 Quote

Net echo gehad… Erg spannend gezien al mijn klachten weg zijn. Maar zag er goed uit
    Niet 8,1 maar 7,4 weken zwanger. Volgens gynaecoloog heel normaal en compleet geen reden tot zorgen. Dus ik ben erg blij. Hopelijk krijgen jullie ook goede berichten!

Elisabeth
    Bijdrager
    #10511664 Quote

Hier ook goede echo gehad en weer wat vooruit gezet. Loop nu beter op schema met wat ik zelf uitgerekend had. Nu 9 WK en 1 dag. Ben nu wel gerustgesteld. Voel me erg zwanger. Regelmatig misselijk, overgeven, maagzuur en al een keer flauw gevallen. Bij mijn dochters had ik helemaal geen kwaaltjes. Is nu zo anders. 

Verloskundige vertelde ook dat de termijn nog zo kan wisselen op de echo’s de eerste weken. Als ze kleine opmeet scheelt 1 mm al gauw paar dagen. 

#10511702 Quote

Fijn dat de echo goed was!
    Dat zijn idd wel flinke zwangerschap kwalen.
    Ik eigenlijk bijna niets, paar dagen voor de echo ook geen gespannen borsten meer. Maar bleek dus toch goed te zijn. Ik voel wel steeds wat krampjes in buik en soms wat last van darmen en vooral heel veel puistjes…

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mamavanguus
    Bijdrager
    #10513662 Quote

Onze tweede echo was gelukkig ook goed, ik ben gewoon minder ver dan ik in eerste instantie dacht. Maar mooi gegroeid en mooi kloppend hartje, dus ben helemaal gerustgesteld (en ook gewoon de hele dag misselijk, dus dan ‘moet’ t wel goed zijn)!

Nog verder nieuwtjes hier? 

#10513735 Quote

Fijn om te horen! Vrij rustig topic dit 😉
    Ik mag dinsdag voor mijn 2e echo…. Ben benieuwd!
    Vorige keer kneep ik m omdat ik ineens geen pijnlijke borsten meer had. Nu nog steeds niet overigens. Wel enorm moe en wat krampjes en heeel veel puistjes. Compleet anders dan toen bij mijn dochter dus ik denk dat dit een jongen wordt….
    Wanneer gaan jullie het geslacht laten bepalen?of laten jullie het een verrassing?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct